Lindeberg Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Hej ni som använder C4! Kan man ställa attack-tid på varje band? Är den värd pengarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vad kostar den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 10 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2004 vad kostar den? Cirka 4500 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 det är väldigt dyrt,rent spontant tänker jag att jag hellre skulle satsa på L1 eller L2 från Waves och köpa en billigare compressor. fast det kanske är ett dumt svar på din fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 10 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2004 Det är en multibandskompressor jag söker. L1+ har jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Det är en multibandskompressor jag söker.L1+ har jag. LinMB äger C4an imo... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Finns en gratis multibandskompressor som kanske kan vara skoj att prova iaf? Vem vet kanske den är fullt tillräcklig. Sök på "Slim Slow Slider C3" i google, evreka, yahoo eller nåt liknande så bör den dyka upp. Vad gäller inställningar på C4 kan jag tyvärr inte svara, du kan ju visserligen ladda hem en demo på den och prova själv kanske? /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Kan man ställa attack-tid på varje band? Ja. Är den värd pengarna? Jag tycker personligen Triple-C låter bättre, och den kan du få för 3000 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Jag tycker personligen Triple-C låter bättre, och den kan du få för 3000 kr. men den går inte att leecha... ... har ja hört... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Nej det är hard-wärz. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Jag tycker personligen Triple-C låter bättre, och den kan du få för 3000 kr. men den går inte att leecha... ... har ja hört... 🙂 vad är leecha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vad är leecha? Att tanka wärch utan ratio, tills TP-kablarna blöder flytande koppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vet inte om jag blev klokare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Okej. Men ha det så bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vad är leecha? Att tanka wärch utan ratio, tills TP-kablarna blöder flytande koppar. hehe 🙂 påtal om o leecha ska jag nog gå o leecha en kopp kaffe i kaffemaskinen här på jobbet... hihihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vet inte om jag blev klokare... leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Okej. Men ha det så bra! börjar störa mig på det där.... men ha det så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Okej. Men ha det så bra! börjar störa mig på det där.... 😏 men ha det så bra haha ja tycker de e rätt lustigt... aja.. ska fortsätta jobba nu, men ha de så bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 (redigerat) vet inte om jag blev klokare... 😏 leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen.. så: Man kan inte sätta blodiglar på en Tripple C? 😆 Känns som om ingen tar mig på allvar riktigt... 😏 Jag vill ju lära mig lite här. 🙁 Redigerat 10 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 vet inte om jag blev klokare... 😏 leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen.. så: Man kan inte sätta blodiglar på en Tripple C? 😆 Känns som om ingen tar mig på allvar riktigt... 😏 Jag vill ju lära mig lite här. 🙁 okej.. klarspråk... Tripple-C är en hårdvaru kompressor C4 är en mjukvaru kompressor Mjukvara kan piratkopieras... att tanka (piratkopior) (egentligen utan att uploada nåt) är att leecha... men ha de så bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Okies 😏 Danke. Och ha det så bra! OT: Tror jag går offline nu. Det åskar som #"¤#%"%#!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 (redigerat) Nu ska jag förklara på riktigt 😏 Att "leecha" är att ladda ner piratkopierade program, utan att behöva ladda upp något som ersättning. Som Carl sade kommer det från engelskans "leech", eftersom en "leech" (=igel) suger blod (blod = viktigt för överlevnad, precis som warez är livsviktigt för warezdealern) utan att ge något tillbaka. Makes sense? 😏 EDIT: Jaha nu fick vi två förklaringar. Du är snabbare med tangentbordet Carl. Redigerat 10 maj 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 Nu ska jag förklara på riktigt 😆Att "leecha" är att ladda ner piratkopierade program, utan att behöva ladda upp något som ersättning. Som Carl sade kommer det från engelskans "leech", eftersom en "leech" (=igel) suger blod (blod = viktigt för överlevnad, precis som warez är livsviktigt för warezdealern) utan att ge något tillbaka. Makes sense? 🙁 EDIT: Jaha nu fick vi två förklaringar. Du är snabbare med tangentbordet Carl. yep... hann till o me leecha kaffe 😏 blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏 Ja. Appropå leech, något som var oerhört störigt är att jag köpt biljett för några veckor sedan, och igår fick jag erbjudandet att leccha in på festen gratis! Jag blev aggressiv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏 Ja. Appropå leech, något som var oerhört störigt är att jag köpt biljett för några veckor sedan, och igår fick jag erbjudandet att leccha in på festen gratis! Jag blev aggressiv. hehe kasst... å ja sitter på 2 tickets men ingen som har råd eller vill hänga me... de e värre... tur att ja ska träffa en norsk kille där iaf... o lite annat folk förhoppningsvis... för att inte detta ska bli helt OT: ... ... fan kommer inte på nåt.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 oj, vad Disco Dan måste vara nöjd med svaren 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 maj 2004 Dela Postat 10 maj 2004 oj, vad Disco Dan måste vara nöjd med svaren Ja med tanke på att han fick svar på båda frågorna innan det flippade ut så 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.