Eternal Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Hallå hallå! Jo, det är så att jag vill öva på min kreativitet och vad är inte bättre än att lira till ett konstigt komp? Ge mig vadsomhelst så knåpar jag ihop något roligt (förhoppningsvis). Det är tänkt att stimulera mitt gitarrspel! Blir tacksam för allt! 😏
Pluffo Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! 😆 Jag skickar ett PM.
tordA Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) klick 😆 Redigerat 2 januari 2006 av TordA
Eternal Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 klick 😄 Jag fick ju aldrig vara med i bandet! 😆
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! Jag skickar ett PM. Nä... snälla lägg ut den här istället 🙁
Eternal Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! Jag skickar ett PM. Nä... snälla lägg ut den här istället 🙁 Du... Det kanske läggs ut efter min medverkar! 🙂
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! Jag skickar ett PM. Nä... snälla lägg ut den här istället 🙂 Du... Det kanske läggs ut efter min medverkar! 🙂 Men då kan ju inte vi andra försöka 🙁
Eternal Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! Jag skickar ett PM. Nä... snälla lägg ut den här istället 🙂 Du... Det kanske läggs ut efter min medverkar! 🙂 Men då kan ju inte vi andra försöka 🙁 Och på så vis slipper jag bli utklassad 🙂 Vilket förövrigt är en stor överhängande risk
Altzi Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 klick 🙂 Jag fick ju aldrig vara med i bandet! 😄 Klart du får vara med, dra några feta riff nu!!!! 😄
Eternal Postat 4 januari 2006 Trådstartare Postat 4 januari 2006 Jag kan nog ge dig nått att bita i om du vill! 😮 Jag skickar ett PM. Ngt att bita i? Ja, det kan man verkligen säga! Phhh. Tackarrr
tordA Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) klick 😎 Jag fick ju aldrig vara med i bandet! 🙁 va, du är ju hedersmedläm 😄 se själv 😄 Redigerat 4 januari 2006 av TordA
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.