JayTheOne Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Jag tycker personligen Suxxess...Här är hans Beats Han är bara 13 år och Producerar, Whoa alltså... Hmm... Vilka Proddare diggar ni? Säkert Suxxess oxå... Annars är Collen o webb och A12e bäst! Redigerat 2 januari 2006 av JayTheOne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag är helt 100% säker på att du inte behöver göra 2 trådar som behandlar samma ämne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JayTheOne Postat 2 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2006 Såg inte att jag skapade två stycken trådar.... Men ajaaaa..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Nej, du blundade nog när du klickade på "New topic" och medans du skrev inlägget 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JayTheOne Postat 2 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2006 mmmm, det är suxxess som proddar förresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 tog bort dublett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag tycker spectrasonics, och sen mig själv faktiskt ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Jag favoriserar inte nån speciell producent, bara enskilda beats 😆 EDIT: Är Suxxess svensk? Tänkte på titeln "Lugnaste Natt"... Gillade verkligen "The Happening" annars 😄 Redigerat 2 januari 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Distar inte Suxxess kickar? Eller är de bara väldigt fult komprimerade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Distar inte Suxxess kickar? "Trasiga" kickar är en del av soundet i den typen av hiphop idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Ove törnkvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag tycker personligen Suxxess...Här är hans Beats Han är bara 13 år och Producerar, Whoa alltså... Hmm... Vilka Proddare diggar ni? Säkert Suxxess oxå... Annars är Collen o webb och A12e bäst! det var väl inget märkvärdigt med dom beatsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Distar inte Suxxess kickar? 😆 "Trasiga" kickar är en del av soundet i den typen av hiphop idag... Aha... 😕 🙂 Man lär sig nåt nytt varje dag... (fast snyggt va det inte 😱) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vilken fantastiskt ointressant tråd. & Suxx' beats är helt befriade från originalitet & nytänkande, vilket gör att dom inte är särskilt bra alls. Men killen är ju trots allt en snorunge. Rusiaks nya grejer (släpps i vår) har beats som är helt knäckande. Antar att det var svenska beatmakers tråden handlade om. Dessutom är det inte att "prodda" att snickra ihop ett beat. Men ha det så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) Om det varit för typ 5 år sedan hade suxxess varit mycket begåvad 13-åring medan att karbonkopiera gammal skåpmat inte är särskilt svårt med datorn men vafn vaddå låter väl inte sämre än det mesta beats som vuxna proffs gör så klart imponerande ändå, dock våga gör nåt eget för då kan det kanske bli hur bra somhelst? Hiphop står och stampar såsom hårdrocken på sena 80-talet... förresten hiphop idag är hårdrock på sent 80-tal, allt är identiskt! (med hårdrocken (på 80-talet)) Redigerat 3 januari 2006 av Hans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) Men killen är ju trots allt en snorunge. hittade du inget värre ord? Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) Ja beatsen har ju låtit som dom gör i snart 15 år, mer eller mindre. Själv ser jag inte hur hip hopen kan utvecklas i sig självt. Jag tror att det mer handlar om att se helt nytt, ta andra vägar. Ta ett band som Svenska Akademien, de plockar det bästa från flera världar och lägger rap och sångtäxter på det. Det stör mig överhuvudtaget inte att hiphopen stagnerat i sig, den hardock influerat och ispirerat till andra nya stilar som jag hellre lyssnar på! //FredAsp Redigerat 3 januari 2006 av FredAsp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ibowfornoman Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Boards of Canada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emelpee Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Breakmecanix (Gör beatsen till Timbuktu som exempel) helt klart. Varför? För att musiken helt enkelt tilltalar mig mest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Men killen är ju trots allt en snorunge. hittade du inget värre ord? Jo. Men dom måste jag spara tills jag träffar mitt ex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Men killen är ju trots allt en snorunge. hittade du inget värre ord? Jo. Men dom måste jag spara tills jag träffar mitt ex. 😆🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Breakmecanix utan tvekan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Beror ju på vilket sorts beat man pratar om? ett 4/4 beat kan ju vara hur phett som hellst, då säger jag att Cosmic Gate, Guyver och Hazard gör de fetaste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Ja beatsen har ju låtit som dom gör i snart 15 år, mer eller mindre. Själv ser jag inte hur hip hopen kan utvecklas i sig självt. Jag tror att det mer handlar om att se helt nytt, ta andra vägar. Ta ett band som Svenska Akademien, de plockar det bästa från flera världar och lägger rap och sångtäxter på det. Det stör mig överhuvudtaget inte att hiphopen stagnerat i sig, den hardock influerat och ispirerat till andra nya stilar som jag hellre lyssnar på! //FredAsp ang. svenska akademien gjorde de innovativ musik på sina första plattor, men numera är de ju ett renodlat traditionellt rootsreggaeband Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amenbrother Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Paradox äger på breaksfronten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JayTheOne Postat 5 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 5 januari 2006 Avisst, YOYOYo, tack för dom som tyckte jag var rätt bra.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 Avisst, YOYOYo, tack för dom som tyckte jag var rätt bra.... Så det är du som är suxxess, och du låtsas att du är någon annan och tycker att folk ska lyssna på dina beats, som du anser är "grymma"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sannestedt Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Necro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Avisst, YOYOYo, tack för dom som tyckte jag var rätt bra.... Så det är du som är suxxess, och du låtsas att du är någon annan och tycker att folk ska lyssna på dina beats, som du anser är "grymma"? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.