Berra Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: clubber ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: trance..? LÅTLÄNGD: 3.58 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STATUS: Skiss LÅTLÄNK: borttagen Morsning! Ett låtförsök helt enkelt, blir väl lite enformig mot slutet men ska ordna det på nåt sätt. Peace out Berra Redigerat 3 januari 2006 av Berra
spaceman Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Hej Berra, Du borde ha lite mer stereo expander och mixa ut instrumenten lite.
Berra Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Hej Berra, Du borde ha lite mer stereo expander och mixa ut instrumenten lite. ok.. menar du som att stereobredda en enskild signal med mastringsverktyg eller att skicka ut de olika inslagen i låten till vänster respektive höger? antar att den skulle behöva bli lite "luftigare" ja..
Danabacken Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) Vore det inte för att alla ligger och sover, så skulle jag maxa volymen börja dansa! 😄 Det är en bra början, tycker jag. Och spaceman har rätt, den är lite mono-jobbig. 🙂 Men fortsätt på dehär, och gör det till tung och pumpande darktrance, och posta den här, så ska jag spela den på discoteket i helgen! 🙂 edit: jadu, dedär mellanrummet mitt i låten gillar jag inte. Fullt öös ska de va', pumpa pumpa pumpa! Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken
Berra Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 (redigerat) Vore det inte för att alla ligger och sover, så skulle jag maxa volymen börja dansa! 😄Det är en bra början, tycker jag. Och spaceman har rätt, den är lite mono-jobbig. 🙂 Men fortsätt på dehär, och gör det till tung och pumpande darktrance, och posta den här, så ska jag spela den på discoteket i helgen! 🙂 haha, låter bra 🙂 får jobba på det tack för lyssningen Är medveten om att mellanrummet är rätt långt, men det kan ju vara schysst det med, en uppbyggande sektion liksom. vi får se vad det blir av det Redigerat 3 januari 2006 av Berra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.