beat mastern Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) My Webpage hur skulle jag kunna förbättra min studio (klicka på längken och klicka på bilden som kommer) ps. mamma och pappa vill inte ha för drastiska åtjärder 🙁 ds Redigerat 2 januari 2006 av beat mastern
beat mastern Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 det är trummor som står brevid datorn, bara så ni vet
sounden Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) Vad har du för utrustning som kräver bättre akustik? Ex. Lyssning (högtalare?) Inspelning (Vad spelar du in?) Skaffa ett par bra hörlurar så slipper du göra några större förändringar i ditt rum när det lyssningen. edit* Läste inte riktigt topic:en, men jag utgick ifrån att det handlade om akustik 🙁 Redigerat 2 januari 2006 av sounden
beat mastern Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 edit*Läste inte riktigt topic:en, men jag utgick ifrån att det handlade om akustik 🙁 du hadde helt rätt 🙂
beat mastern Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Vad har du för utrustning som kräver bättre akustik?Ex. Lyssning (högtalare?) Inspelning (Vad spelar du in?) Skaffa ett par bra hörlurar så slipper du göra några större förändringar i ditt rum när det lyssningen. OK, ska ta lärdom av detta
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.