Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Här både trollas och spammas det.  😉

Ja, en helt underbar tråd. Snart kommer polisen!

Hej hej, hur var det här då?

MVC-001F.JPG

Annons
  • Svar 2,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag gillar byxor.

Ja, men jag har hört att det är påväg ut... numera är det KORTbyxa som gäller...

Kilt någon? 😱😠

Rombo brukar bära det i Eskiltuna.

EDIT: Okej, den var dålig.

Ja, det var det värsta 😉😆 Är det nån som har koll på vilken tråd på forumet som har fått jävligt många inlägg, på kortast tid? Den här eskalerar ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Russian Roulette-tråden var ju rätt gooo.. 😆

Postat
Jag gillar byxor.

Ja, men jag har hört att det är påväg ut... numera är det KORTbyxa som gäller...

Kilt någon? 😠😆

Ja, det var det värsta 😉😆 Är det nån som har koll på vilken tråd på forumet som har fått jävligt många inlägg, på kortast tid? Den här eskalerar ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Russian Roulette-tråden var ju rätt gooo.. 😉

Ska den här tråden månne bli ännu en Studio Forum-klassiker? 😱😄

Postat

Jail.jpg

- Men du, släpp ut mig! Jag skulle bara trolla och spamma lite...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
...det här verkar vara en konstruktiv tråd.

nja, den har inte riktigt ballat ur sådär tokfett som man önskar 😄

Ska vi göra ett försök? 😉

Du är en idiot!! 😱😠

Ta en tur till kafé Kaka o chilla ner lite va!

Kaka? Har vi en Eskilstuna-vän in da house? 🙂

Ja visst, så chilla för fan!

Det finns ju tusen trådar som ser ut så här, nån självmordskandidat som ställer nån "Klockren" fråga och får hela internet mot sig. Måste säga att det är helfestligt!

Javisst! Det är sjukt kul! Jag ville ju bara ta det en nivå högre! 😆

😉 ok 😆🙂 de, är ju klart. Men Eskil... var det en bra skola eller... Rekarne regerar... haha

Eskil ÄR bra! 😄 Rekarne är grym, Rinman är helt värdelös, bara massa värdelösa linjer.

Postat
Jag gillar byxor.

Kilt någon? 😉😱

Den där sög faktiskt 😠

Postat

Stackars mange. Han ajdlar som en ubåt(t) här i tråden helt frustrerad över att hans provokation inte alls går hem. 😉

Postat
Stackars mange. Han ajdlar som en ubåt(t) här i tråden helt frustrerad över att hans provokation inte alls går hem. 😉

classic_kittenscantsave.jpg

😱

Postat

Det är så här man ökar på sina inlägg, som någon startade en annan tråd om. (Hackeman... där här kan vara den "andra tråden" - funkar perfekt för det!)

Och till trådstartaren;

Att starta en tråd där du frågar efter piratkopierad programvara och sedan låsas att du inte vet vad andra snackar om... jag är mållös! 😆

Postat

Det är så här man ökar på sina inlägg, som någon startade en annan tråd om. (Hackeman... där här kan vara den "andra tråden" - funkar perfekt för det!)

Ska vi skriva lite till då? 😆

Postat

Men sluta skriva bara för att höja er post count! 😕

Postat

Men sluta skriva bara för att höja er post count! 😕

Mm...

Postat
Men neeeeeeeeeeeeeej, inte igen?!?

Jävla dryga, piratkopierande fattiglappar ska alltid komma o ställa till det...

EDIT: Lade till "dryga"..

Så du tycker att de som har det sämre ställt är lägre stående än dig själv då eller? 😕😆

Postat
Men neeeeeeeeeeeeeej, inte igen?!?

Jävla dryga, piratkopierande fattiglappar ska alltid komma o ställa till det...

EDIT: Lade till "dryga"..

Så du tycker att de som har det sämre ställt är lägre stående än dig själv då eller? 😄😳

Så är det väl? 😆😄😕

Postat
hallå "egghuvud"! (låter som en smart kille...) jo men jag har inte brytigt mot någon regel.. so back off, son.

Hey hey hey killen är komiker också. En sån snärtig replik och jag går och lägger mig direkt. 😆

Postat
ubåt(t)

😆

Hah, den missade jag! 🙂

Postat (redigerat)
hallå "egghuvud"! (låter som en smart kille...)  jo men jag har inte brytigt mot någon regel.. so back off, son.

Hey hey hey killen är komiker också. En sån snärtig replik och jag går och lägger mig direkt. 😆

🙂😆😆😆😆😆

/L

Edit: För övrigt vill jag gärna höra sagan om Tant Brun, Tant Grön och Tant Granulär!

Redigerat av Odels_tant
Postat

Jag undrar hur mycket du ska ha för Odel?

Postat

Jag undrar hur mycket du ska ha för att joddla?

Postat

Jag köpte piratkopierade kalsonger i Thailand.. Men dom tappa färgen redan i första tvätten.. Förövrigt tror jag att det mesta är piratkopierat i Thailand även om det sälj som original 😆

Postat
Jag köpte piratkopierade kalsonger i Thailand.. Men dom tappa färgen redan i första tvätten.. Förövrigt tror jag att det mesta är piratkopierat i Thailand även om det sälj som original 😆

🙂😆

Mat med? 😆

Postat
Jag köpte piratkopierade kalsonger i Thailand..

Fan, här borde man kunna dra nåt pubertalt ordskämt om "dongle"... jag kommer inte på hur jag ska formulera det.

Postat (redigerat)

Vad najs! Här loggar man in på forumet efter (drygt!) ett par öl och några virre och hittar den här tråden. Underhållande! 😆😆

OT:

@hegobald

Varit ute och kollat på stollarna som betalat pengar för att springa idag (Stadsloppet)? 🙂

Redigerat av BaldByChoice
Postat
Jag köpte piratkopierade kalsonger i Thailand..

Fan, här borde man kunna dra nåt pubertalt ordskämt om "dongle"... jag kommer inte på hur jag ska formulera det.

Du kan ju försöka få med nåt om soft case och hårdvara i skämtet också...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.