Dividend Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Lägger här upp en låt som verkar vara ett hopkok av 3 musikstilar, men det är en chimär, i botten är det bara blippblopp 🙂 Per_Rosqvist___China_II___Computer_Games.mp3
Dividend Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Lägger även upp en direktlänk till min server: Your browser does not support the HTML5 audio tag Och ja, mixningssnubbar, jag ogillar bas...
Dj_Sound Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Hmmm kan inte ricktigt sätta fingret på avd det e för stil men det låter ganska bra.
Kraset Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Generellt älskar jag gammal dator-spelsmusik a la Last-Ninja, etc. Hade nästan väntat mig något sådant, men det här var lite annorlunda. Ganska OK tycker jag, fast tycker nästan att du blandar lite för många stilar = instrument i samma låt. Det där kan man ju diskutera fram och tillbaka. Själv gillar jag när det händer grejer i en låt så att den inte blir för enformig. Att varva lite olika stilar/instrumet i samma låt kan ju vara att sätt att göra låten mindre enformig och mer intressant. Fast det är en svår balansgång, i mitt tycke. Annars bra. 🙂 /Christian
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.