emelpee Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 * LÅTNAMN: Begravningsansikte * ARTIST/GRUPP: Emelpee * GENRE: Hiphop/rap * LÅTLÄNGD: 3:45 * KOMPOSITÖR: Jag (innehåller samplingar) * PRODUCENT: Jag * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 /224kbps * STORLEK: 6,1 mb * STATUS: Färdig ? * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kände att det kunde vara roligt lägga upp och få lite kritik. Vill ha kritik på ALLT. mixning, text, framförande. Allt allt.
emelpee Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Någon borde ju faktikst kunna klämma ut någon liten kommentar?
ChrioN Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Rösten distar äckligt, sen är den för låg också. Inte så tight heller. Hoppas det var någorlunda konstruktivt...
emelpee Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Rösten distar äckligt, sen är den för låg också. Inte så tight heller. Hoppas det var någorlunda konstruktivt... De var duglig kritik=) Jag är lite kluven gällande rösten. Disten kom av misstag då jag inte var van vid min nya preamp. Men jag tror jag gillar den. Men är som sagt kluven. haha, fan. Jag har alltid en tendens att mixa min röst lågt. Tyckte jag smällde till och la den mycket högre på denna låten men bra du poängterade det.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Upp med voxen i micen, för fan. Du kan helt klart förbättra ditt flow & din micteknik. Dina lyrics är schyssta, men du behöver bli tightare på micen för att detta ska bli trovärdigt. Keep it up!
jojo278 Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 jag gillar gitarren! är den samplat? som alla sagt, höj din röst lite, det e fortfarande rap!!! men bra lyriks!!!
emelpee Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 Upp med voxen i micen, för fan. Du kan helt klart förbättra ditt flow & din micteknik. Dina lyrics är schyssta, men du behöver bli tightare på micen för att detta ska bli trovärdigt. Keep it up! Håller med. Visserligen har jag haft tightare flow på andra låtar men för tillfället är jag nog inte riktigt bättre än såhär. Ska dock spela om låten=)
emelpee Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 jag gillar gitarren! är den samplat?som alla sagt, höj din röst lite, det e fortfarande rap!!! men bra lyriks!!! Ah. gitarren e samplat =) Kommer somsagt spela om denna låten inom en snar framtid. Så då får rösten ligga högre och vara tightare=)
jojo278 Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 ser fram till nya versionen!!! vilket programm kör du? varifrån kommer dina samples?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.