Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Danny, du som kan det där om "streetmusik" eller vad vi ska kalla det. Har du nåt tips på riktigt bra hiphop (eller nåt åt det hållet)? 😄 Common - like water for chocolate Världens bästa rapskiva
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Ok Ska kolla efter den nästa gång jag går förbi en skivbutik... 😄
Roger Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Har denna tråd verkligen varit igång sedan appril-05? Och håller i sig fortfarande...heh. Hyfsat tidsfördriv om man har absolut inget att göra...att läsa om inget. 😄 Finns det någon som varit här och läst hela tråden från början till slut, hoppade själv från sid 1 till sista... Tjopp!
Danabacken Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 (redigerat) Mitt ex råkade sova över. Och du som lovade att spara dom "värre" orden, tills ni skulle ses nästa gång. 😄 😎 Redigerat 15 januari 2006 av Danabacken
Roger Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 ...för övrigt startad 4 dagar före jag blev medlem...var tvungen att kika när. Vad är det som bestämmer nykomling, veteran, medlem etc ...ålder, längd på medlemskap...? Medlem säger sig lite självt men som medlem står det ändå nykomling på mig... 😄 Är det hur pass aktiverad man är inne på forumet...? Tjing
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Och du som lovade att spara dom "värre" orden, tills ni skulle ses nästa gång. 😄 😎 Jag vet. Jag loosade.
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Finns det någon som varit här och läst hela tråden från början till slut, hoppade själv från sid 1 till sista... Jag läst hela 😄
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😛 Klart att det går över. Jag har nya grejer på gång...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Danny, du som kan det där om "streetmusik" eller vad vi ska kalla det. Har du nåt tips på riktigt bra hiphop (eller nåt åt det hållet)? 😛 Common - like water for chocolate Världens bästa rapskiva Det enda jag äger/har hört med Common är Be... Men Like Water For Chocolate är alltså bra? VDS; skall slänga ihop något nu av dina filer! 🙂
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😛 Klart att det går över. Jag har nya grejer på gång... oj oj... Nice 🙂
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 VIKTOR? Here äm jag... Marcus: Ja, gör det 🙂 Pussah! 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 (redigerat) Danny, du som kan det där om "streetmusik" eller vad vi ska kalla det. Har du nåt tips på riktigt bra hiphop (eller nåt åt det hållet)? 😛 Common - like water for chocolate Världens bästa rapskiva Det enda jag äger/har hört med Common är Be... Men Like Water For Chocolate är alltså bra? VDS; skall slänga ihop något nu av dina filer! 🙂 Jaförihelvete! Like water är den bästa jävla rapskiva jag vet. Du gillar ju den där jazziga rhodes-hiphopen också. Apropå Common så såg jag Bilal live igår. Redigerat 15 januari 2006 av Danny Cort
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Har grejat lite med Viktors musikgrej. Klicka där ---> Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 Wav... du kostar då på oss 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😛 Klart att det går över. Jag har nya grejer på gång... oj oj... Nice 🙂 Fast jag ligger lågt. Flyttar nog till Österrike i vår.
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Har grejat lite med Viktors musikgrej. Klicka där ---> Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 😛 Jääävlar va fett 😄 Det där rockade ju, så att säga 😄
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Har grejat lite med Viktors musikgrej. Klicka där ---> Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 NICE! 🙂 Jag ska precis börja mecka med den också 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Har grejat lite med Viktors musikgrej. Klicka där ---> Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Och jag håller på med det nu! 😄 Tänker bara ge det några minuter! 😛 Skall vi se hur det låter sen.
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Låter som nån filmmusik, eller nån spännande Tv-serie... 😛 Snyggt Grahnis 🙂
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😛 Klart att det går över. Jag har nya grejer på gång... oj oj... Nice 🙂 Fast jag ligger lågt. Flyttar nog till Österrike i vår. Jasså. Ska du göra där då?
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Äh, ta det inte så hårt... Vet hur de känns... De går över 😄 Klart att det går över. Jag har nya grejer på gång... oj oj... Nice 😄 Fast jag ligger lågt. Flyttar nog till Österrike i vår. Jasså. Ska du göra där då? Jobba o leta brudar såklart 🙂😛
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 ...eheheehehehehe......ehm. Har bara klistrat ihop lite lopar och pyttsat ut lite kagge å vrivel å klippt å så. Snabbskissat i Krystal. 🙂 😛 Ålrajt... där ser man. Bra lät det ju hur som helst...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 (redigerat) Du gillar ju den där jazziga rhodes-hiphopen också. Apropå Common så såg jag Bilal live igår. Fuck yeah. Jag vill ha min hiphop svart. Vem/vilka är Bilal? EDIT: HAAAA för fan... Redigerat 15 januari 2006 av MarcusRombo
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nä fan.. middag! Samma här om 10 minuter
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Haha, som sagt, några minuter! Your browser does not support the HTML5 audio tag Fy fan vad illa det låter! 😛 Sådär lagom trötta trummor.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Vad har du för browser? Den lilla ikonen röda ikonen ser konstig ut.
Recommended Posts