Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Fast jag måste isf låna pengarna av min bror ifall jag får. för jag har inte pengarna nu 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag hade lagt till något med "fru" 😆 Han hade faktiskt det längre ned i sin post Jaha 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Haha, rolig grej igår.... Tim lånade en t-shirt av mig för längesen. Sen igår kväll hade han den på sig 😛 Och Roddan sa att han haft den flera gånger också 😛 Mina kläder är på utflykt! När Jacke skulle åka utomlands senast kom åkte han hem till Tim och lånade 7 par kalsonger 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Herrugud vad bakis jag är.... Ipren hjälper inte idag.
Pico Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Som något annat trailor-trash är jag inne på andra folkölen ikväll... 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 7 par kalsonger? 😛 Du har väl inga kläder kvar nu då? 😛 Eller var det Tims kalsonger? ...eller vems kalsonger var det? Edit 3 miljarder: Måste få veta... 😄 Det var Tims underkläder! Kikade nyss på den där jävla festmetoden. Underhållande. Erik Haag är fruktansvärt skön.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Common gör sig bättre än vanligt idag. Love is...
Pico Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Common gör sig bättre än vanligt idag. Love is... Så länge inte TV4 ringer så... 😛
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😛 Vad vill du veta? Nja... ingenting direkt. Eller massor, men det orkar jag inte ta nu 😄 Det som jag tänkte på då var att Pazo, eller du, eller nån annan som har lust/tid kan göra nåt på mina samplingar som jag postade förut 🙂 Vore coolt med lite trance-syntar eller nåt på det 😛
mornel Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😛 Vad vill du veta? Nja... ingenting direkt. Eller massor, men det orkar jag inte ta nu 😄 Det som jag tänkte på då var att Pazo, eller du, eller nån annan som har lust/tid kan göra nåt på mina samplingar som jag postade förut 🙂 Vore coolt med lite trance-syntar eller nåt på det 😛 Om jag hade varit hemma så hade jag gärnat mekat, men jag är hos mina föräldrar för att käka söndagsmiddag!
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😛 Vad vill du veta? Nja... ingenting direkt. Eller massor, men det orkar jag inte ta nu 😄 Det som jag tänkte på då var att Pazo, eller du, eller nån annan som har lust/tid kan göra nåt på mina samplingar som jag postade förut 🙂 Vore coolt med lite trance-syntar eller nåt på det 😛 Om jag hade varit hemma så hade jag gärnat mekat, men jag är hos mina föräldrar för att käka söndagsmiddag! Ok 🙂 Trevligt Hälsa så mkt o ät så gott 🙂
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Posten med länken till filerna... (ifall nån har missat 😛)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😛 Vad vill du veta? Nja... ingenting direkt. Eller massor, men det orkar jag inte ta nu 😄 Det som jag tänkte på då var att Pazo, eller du, eller nån annan som har lust/tid kan göra nåt på mina samplingar som jag postade förut 🙂 Vore coolt med lite trance-syntar eller nåt på det 😛 Ahaaaa! Kan kanske ta och försöka slänga ihop något när jag tröttnat på det här lo-fi smutsiga midi-beatet 🙂
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 (redigerat) Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😛 Vad vill du veta? Nja... ingenting direkt. Eller massor, men det orkar jag inte ta nu 🙂 Det som jag tänkte på då var att Pazo, eller du, eller nån annan som har lust/tid kan göra nåt på mina samplingar som jag postade förut 🙂 Vore coolt med lite trance-syntar eller nåt på det 😛 Ahaaaa! Kan kanske ta och försöka slänga ihop något när jag tröttnat på det här lo-fi smutsiga midi-beatet 🙂 Ok 😄 Gärna, thät våre jädrans inträssant 🙂 EDIT: Stavfel 🙂 Redigerat 15 januari 2006 av ViktorDenStore
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 "Aldrig mer?" 😄 Joförfan Ska snart ut på en söndagsrunda... Döva bakfyllan & ångesten... Mitt ex råkade sova över.
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen)
Pico Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 "Aldrig mer?" 😄 Joförfan Ska snart ut på en söndagsrunda... Döva bakfyllan & ångesten... Mitt ex råkade sova över. Skönt... måste vara en av de största lögnerna i Sverige. "Skall aldrig dricka igen" Troligen lika vanlig som: "Oj, ringer lite tidigit.. sov du?" "Nej, jag var vaken"
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker.
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Gillar du henne fortfarande då?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Mitt ex råkade sova över. Ojdå... Hur gick det när du skulle träffa henne sen? (Du skrev nåt om det för nån/några vecka/or sen) Jodå... Jag försökte spela kall men det gick inte... Var ute med henne igår & hon råkade sova över. Jag är helt värdelös på att vara hård...jag är en sån jävvla sucker. Gillar du henne fortfarande då? Som fan
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Danny, du som kan det där om "streetmusik" eller vad vi ska kalla det. Har du nåt tips på riktigt bra hiphop (eller nåt åt det hållet)? 😄
Recommended Posts