MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😆 Vad vill du veta? Undrar om han kommer säga det snart? 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nu kan ni som vill sjunga till "Vindarna..." göra det... Leta upp sångtråden 🙂 Tokfan inte tänker jag skämma ut mig nu... 😮😉 Ähhh. Viktor skall ju göra det... Jag med för den delen! Ja kom igen nu Grahn 😄 Jag tänker ju ställa upp... 😆 Vad har jag lovat nu? 😄 Fyyyy va ... fint det kommer bli... 😆 Nej fan så roligt ska vi inte ha det. 🙁😎🙂 Nu ska tyvärr lämna er här en stund för nu jäklar ska jag skrämma livet ur grannarna... (Grahn:arna :lol) (Jag ska sjunga o spela trummor) puss o hej 🥰 ahaaaaaaaaa! 🙂
D Vibe Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Auuu.. toooo.... baaaaaaaaaahnnnnnnnnnnnn.. 😆 :lol: 😉 .. Hmm! Jag ångrar redan att jag gett mig in i diskussioner på Piratpartiets forum. Jävla plattnackar som äger stället. /Daniel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Auuu.. toooo.... baaaaaaaaaahnnnnnnnnnnnn.. 😆 :lol: 😉 .. Hmm! Jag ångrar redan att jag gett mig in i diskussioner på Piratpartiets forum. Jävla plattnackar som äger stället. /Daniel Länk? 😮
D Vibe Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Auuu.. toooo.... baaaaaaaaaahnnnnnnnnnnnn.. 😆😉😮 .. Hmm! Jag ångrar redan att jag gett mig in i diskussioner på Piratpartiets forum. Jävla plattnackar som äger stället. /Daniel Länk? 😄 https://www.piratpartiet.se/forum/Default.aspx För att förtydliga det hela så har jag inte diskuterat med någon utav ägarna, men med medlemmar. Dock så tycker jag att hela idén med deras parti är typisk plattnackestil 😆 .. D Vibe även där.. /Daniel
Pico Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Det är väl lika bra att löpa linan ut med all annan äganderätt också? Mitt hus är ditt hus, min bil är din (praktiskt i dessa trängseltider), din ipod är min ipod, din xbox är min xbox, dina skor är min, min färgburk är din, din skateboard är min etc. Vilken provokatör! 😆 Skulle själv vilja lägga till något i hans lista dock, "ditt liv är mitt liv, och jag väljer att avsluta det nu!" 😆
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 God Morgon på er allihopa! 😏 😆 Välkommen tebax Sovit gott? Ja, det skulle man kunna hävda faktiskt. Själv, o du store? Jo tack 🙂 Jag gick upp redan lite efter 9 så jag känner att jag är ute i god tid idag 😉 Sitter o lyssnar på John Mayer Trio... OJOJOJ, vilket öösss! 😄 Rombo: Hej Hej! 🙂 Hur är läget? Det är väl bra 🙂 Själv då? Till alla: Jag har gjort en liten grej i Cubase som jag tänkte att vi kunde leka med, det är en basgång (simpel som tusan) och en liten pianoslinga... Nån som vill leka? 🙂 Jorå, det är hyfsat. Bara inte TV4 ringer... 😆😆😆
Danabacken Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag vakna för en halvtimme sen 😏 skola imorn!
Danabacken Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag vakna för en halvtimme sen 😆 Jag oxå men jag har varit uppe några timmar... 😆😏😆 😉😆 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Det är väl lika bra att löpa linan ut med all annan äganderätt också? Mitt hus är ditt hus, min bil är din (praktiskt i dessa trängseltider), din ipod är min ipod, din xbox är min xbox, dina skor är min, min färgburk är din, din skateboard är min etc. Vilken provokatör! 😆 Skulle själv vilja lägga till något i hans lista dock, "ditt liv är mitt liv, och jag väljer att avsluta det nu!" 😏 Jag hade lagt till något med "fru" 😆
Pico Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag hade lagt till något med "fru" 😏 Han hade faktiskt det längre ned i sin post
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag vakna för en halvtimme sen 😆 skola imorn! Skola på torsdag 😏
Danabacken Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag vakna för en halvtimme sen 😆 skola imorn! Skola på torsdag 😏 😆 no fair!
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 My bump, my bump, my bump! My lovley forum bump's! chekc it out!
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag vakna för en halvtimme sen 😆 skola imorn! Skola på torsdag 😏 😆 no fair!
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 My bump, my bump, my bump! My lovley forum bump's! chekc it out! 😏
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 WEEEII!! Fick svar på ett meil från en tjej som säljer ett par Dali Concept 1. WEEEI!! Då kanske man har skaffat högtalare också 😆 Fattas bara Förstärkaren isf 😏
Recommended Posts