Linus Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Länk till Viktors Superhit 🙂 Om någon vill får ni gärna gör nåt kul av ljudfilerna. Tempot är 120 bpm. 10 poäng till Viktor som har damsugat hela lägenheten 😎 EDIT: Dammsugat heter det kanske.... 😎 Dammsugit, faktiskt 🙁 Ja, för det hade jag inte redan skrivit? 😮 Jag läste inte ditt inlägg. 😄
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Dammsugit 😎 Har du damsugit har du nog gjort någe annat 😎 Syftar du på c-a-m-e-l-t-o-e? Japp. VDS; vilket material har du gjort den i? Basen o pianot menar du? 😮 Pianot är en Steinway B ur EWQL Silver Edition, och basen är Trilogy... .Viktor
Eternal Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 ... 😎 Tjenare Roha! Tjena gullet! Läget? Det är lugnt som fan! Håller på med "När vindarna viskar mitt namn"
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Dammsugit 😄 Har du damsugit har du nog gjort någe annat 😎 Syftar du på c-a-m-e-l-t-o-e? Japp. VDS; vilket material har du gjort den i? Basen o pianot menar du? 🙁 Pianot är en Steinway B ur EWQL Silver Edition, och basen är Trilogy... .Viktor Haha, nej. Nu blev det vääääldigt fel här 😎 Jag försökte driva med Eternal genom att dumma mig och fråga vad du gjort din cameltoe i? För att... Öhm, det... Äsch, vad fan!! Nu kom jag av mig. Summan av allt var att jag ville få fram att Eternals fråga var dum 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var...
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😎 Använde du WinRAR? Puss 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😮 Använde du WinRAR? Puss 😎 Japp, självklart 😎 "No archives found" eller nåt sånt. Typ.
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😮 Använde du WinRAR? Puss 😎 Japp, självklart 😎 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Attans... jag testar att skicka en Zip-version istället... hm...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😮 Använde du WinRAR? Puss 😎 Japp, självklart 😎 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Attans... jag testar att skicka en Zip-version istället... hm... 😄
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Faktum är att jag o pappa hade samma problem när jag skulle skicka en Zip-fil till honom. Undrar om det är mitt WinRAR som är lite knasigt!? Kanske borde installera om det? 😎
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 🙁 Använde du WinRAR? Puss 😮 Japp, självklart 😄 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Det gick för mig. ...eller nej jag menar, det gick bra för mig. 😎 Nåt att leka med? 😎 Simpelt som fan, men då kan alla va med å andra sidan 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😄 Använde du WinRAR? Puss 😎 Japp, självklart 😮 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Det gick för mig. ...eller nej jag menar, det gick bra för mig. 😎 Hmm, får dra ner det igen då och etsta.
Eternal Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Dammsugit 🙁 Har du damsugit har du nog gjort någe annat 😎 Syftar du på c-a-m-e-l-t-o-e? Japp. VDS; vilket material har du gjort den i? Basen o pianot menar du? 🙂 Pianot är en Steinway B ur EWQL Silver Edition, och basen är Trilogy... .Viktor Haha, nej. Nu blev det vääääldigt fel här 😎 Jag försökte driva med Eternal genom att dumma mig och fråga vad du gjort din cameltoe i? För att... Öhm, det... Äsch, vad fan!! Nu kom jag av mig. Summan av allt var att jag ville få fram att Eternals fråga var dum 😮 😄 Bättre lycka nästa gång!
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 🙁 Använde du WinRAR? Puss 😮 Japp, självklart 😄 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Det gick för mig. ...eller nej jag menar, det gick bra för mig. 😎 Hmm, får dra ner det igen då och etsta. Töm Temporary-files mappen också 😎
Eternal Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nu kan ni som vill sjunga till "Vindarna..." göra det... Leta upp sångtråden 😆
Eternal Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nu kan ni som vill sjunga till "Vindarna..." göra det... Leta upp sångtråden 😉 Tokfan inte tänker jag skämma ut mig nu... 😆😆 Ähhh. Viktor skall ju göra det... Jag med för den delen!
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nu kan ni som vill sjunga till "Vindarna..." göra det... Leta upp sångtråden 😎 Tokfan inte tänker jag skämma ut mig nu... 😮😉 Ähhh. Viktor skall ju göra det... Jag med för den delen! Ja kom igen nu Grahn 🙁 Jag tänker ju ställa upp... 😆 Vad har jag lovat nu? 😄 Fyyyy va ... fint det kommer bli... 😆
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Förresten, det gick inte att packa upp din zip VDS! Eller rar eller vad det var... Inte? 😄 Använde du WinRAR? Puss 😉 Japp, självklart 😮 "No archives found" eller nåt sånt. Typ. Det gick för mig. ...eller nej jag menar, det gick bra för mig. 😆 Hmm, får dra ner det igen då och etsta. Töm Temporary-files mappen också 😆 Nu funkade det! Men däremot är jag för ledsen i huvudet för att göra något nu 🙁
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Nu kan ni som vill sjunga till "Vindarna..." göra det... Leta upp sångtråden 🙂 Tokfan inte tänker jag skämma ut mig nu... 😮😉 Ähhh. Viktor skall ju göra det... Jag med för den delen! Ja kom igen nu Grahn 😄 Jag tänker ju ställa upp... 😆 Vad har jag lovat nu? 😄 Fyyyy va ... fint det kommer bli... 😆 Nej fan så roligt ska vi inte ha det. 🙁😎🙂 Nu ska tyvärr lämna er här en stund för nu jäklar ska jag skrämma livet ur grannarna... (Grahn:arna :lol) (Jag ska sjunga o spela trummor) puss o hej 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😆 Vad vill du veta?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😆 Vad vill du veta? När är musik elektronisk? Är det när man har lajnat in en el-gitarr i datorn? 😆 Japp! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Synd att inte Pazo är här. Han kan väl en del om elektronisk musik? 😆 Vad vill du veta? När är musik elektronisk? Är det när man har lajnat in en el-gitarr i datorn? 😆 Eller är det när Musik har fått en stöt? 😉 😮
Recommended Posts