Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Nämnde jag kaffe? 😏 Japp! Fan! Nu blev jag sugen på choklad... 🤪
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Mmm, choklad! 😏 Jag har alltså ingen choklad hemma, det vore dock smarrigt med en bit.
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan vi inte prata mer om choklad? Man är ju inte sugen redan... 😏
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan vi inte prata mer om choklad? Man är ju inte sugen redan... 😏 Mmm, choklad!
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan vi inte prata mer om choklad? Man är ju inte sugen redan... 😏 Mmm, choklad! Ja! Fortsätt!! 🤪
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Mmm, choklad! 😏 Jag har alltså ingen choklad hemma, det vore dock smarrigt med en bit. Det är ju ännu värre... då är det ingen av oss som njuter av det just nu då? 🙂 🤪
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Apropå precis ingenting... fan vad jag har problem med mina DVD-RW skivor. Eller Nero har problem med dem snarare. Går inte erase:a dem, varken snabba eller slöa varianten. 😏 Nån annan med liknande problem?
Eternal Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Apropå precis ingenting... fan vad jag har problem med mina DVD-RW skivor.Eller Nero har problem med dem snarare. Går inte erase:a dem, varken snabba eller slöa varianten. 😏 Nån annan med liknande problem? Har haft samma strul. Testa i ett annat program! Stäng också av cd-autostart
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Apropå precis ingenting... fan vad jag har problem med mina DVD-RW skivor.Eller Nero har problem med dem snarare. Går inte erase:a dem, varken snabba eller slöa varianten. 🙂 Nån annan med liknande problem? Har haft samma strul. Testa i ett annat program! Stäng också av cd-autostart Har bara tillgång till B.H.A Gold som alternativ till Nero. Och i det programmet kan jag erase:a och sedan skriva till skivorna. Dock är det progget jävligt begränsat i övrigt, kan tex inte skriva vissa typer av skiv-avbildningar eller skriva DVD-Video. 😏 (Det funkar inte att erasea med B.H.A och sedan skriva i Nero, om nån skulle få för sig att föreslå det.) 🤪
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Apropå precis ingenting... fan vad jag har problem med mina DVD-RW skivor.Eller Nero har problem med dem snarare. Går inte erase:a dem, varken snabba eller slöa varianten. 🙂 Nån annan med liknande problem? Har haft samma strul. Testa i ett annat program! Stäng också av cd-autostart Har bara tillgång till B.H.A Gold som alternativ till Nero. Och i det programmet kan jag erase:a och sedan skriva till skivorna. Dock är det progget jävligt begränsat i övrigt, kan tex inte skriva vissa typer av skiv-avbildningar eller skriva DVD-Video. 😏 (Det funkar inte att erasea med B.H.A och sedan skriva i Nero, om nån skulle få för sig att föreslå det.) 🙂 Det funkar inte att erasea med B.H.A och sedan skriva i Nero? 🤪
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Apropå precis ingenting... fan vad jag har problem med mina DVD-RW skivor.Eller Nero har problem med dem snarare. Går inte erase:a dem, varken snabba eller slöa varianten. 🙁 Nån annan med liknande problem? Har haft samma strul. Testa i ett annat program! Stäng också av cd-autostart Har bara tillgång till B.H.A Gold som alternativ till Nero. Och i det programmet kan jag erase:a och sedan skriva till skivorna. Dock är det progget jävligt begränsat i övrigt, kan tex inte skriva vissa typer av skiv-avbildningar eller skriva DVD-Video. 🤪 (Det funkar inte att erasea med B.H.A och sedan skriva i Nero, om nån skulle få för sig att föreslå det.) 🙂 Det funkar inte att erasea med B.H.A och sedan skriva i Nero? 🙂 😏
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) 🙂 Edit: Redigerat 3 januari 2006 av Gote
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Å andra sidan tog jag 1284 också... 🙂 Hmpf... nörd! 😕
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Å andra sidan tog jag 1284 också... 😕 Hmpf... nörd! 🙂 Nähä? 🙂
Recommended Posts