Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu saknar vi bara RussianRollette..... Oj, det skulle vara något! 😮 Vilken tomte alltså.. hahaha....de va en riktig höjdare!! 100höjdare kanske!! Ny tråd på forumet......en gallup kanske 😱😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fika och TV... herrå! 😄 Tjarå! 😱 kyssar o smek på intressanta ställen 😮
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu saknar vi bara RussianRollette..... Oj, det skulle vara något! 😮 Vilken tomte alltså.. hahaha....de va en riktig höjdare!! 100höjdare kanske!! Ny tråd på forumet......en gallup kanske 😱😄 hahaha Tror det finns en citat-tråd faktiskt.. lite av en 100höjdare 😆
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fika och TV... herrå! 😱 Tjarå! 😆 kyssar o smek på intressanta ställen 😄 😮
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Checka in mornels inläggsantal 😄 i tråden eller sammanlagt? 😮
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Checka in mornels inläggsantal 😄 i tråden eller sammanlagt? 😮 Thread 😱
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😕 Eller?
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😕 Eller? nanana lalal anana
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 kudden.....kallar, 😕 *gäsp* tack för i kväll, boyz natti
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😕 Eller? nanana lalal anana Eller vad säger du Grahn? 😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Pedda P - 27 inlägg 😎 Natti!! Grattis Pedda... du har fortfarande lite liv kvar 😄😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😕 Eller? nanana lalal anana Eller vad säger du Grahn? 😄 hahaha. Jag vet inte hr jag ska förklara... När jag pluggar så skriver jag väldigt ofta här 😄 Och när jag inte pluggar (eller festar) och är i uppsala så sitter jag ju ändå bara i rummet... Vad annars ska man göra? 😎
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😕 Eller? nanana lalal anana naninaninaninanalala Grah bor ju norrland, det är hans förklaring 😎😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😄 Eller? nanana lalal anana Eller vad säger du Grahn? 😄 hahaha. Jag vet inte hr jag ska förklara... När jag pluggar så skriver jag väldigt ofta här 😛 Och när jag inte pluggar (eller festar) och är i uppsala så sitter jag ju ändå bara i rummet... Vad annars ska man göra? 😛 Öva på sitt instrument kanske? 😕😎 Som om det inte vore nördigt 😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😄 Eller? nanana lalal anana naninaninaninanalala Grah bor ju norrland, det är hans förklaring 😄😎 😄😛😛 Fast i Norrland finns det ganska många begåvade musiker iofs... fast det behöver vi ju inte erkänna så att de hör... 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ju högre upp på listan man står ju mindre liv har man? 😄 Eller? nanana lalal anana Eller vad säger du Grahn? 😄 hahaha. Jag vet inte hr jag ska förklara... När jag pluggar så skriver jag väldigt ofta här 😛 Och när jag inte pluggar (eller festar) och är i uppsala så sitter jag ju ändå bara i rummet... Vad annars ska man göra? 😄 Öva på sitt instrument kanske? 😕😎 Som om det inte vore nördigt 😛 Men jag orkar inte åka 400km stup i kvarten? 😄 Och gitarren har jag inte så mkt material att öva på. (kan skaffa men orka för jag är trött efter långa skoldagar) 😛
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu ska jag sova alldeles strax... Okey! funderar också på att göra det... ska ju upp klockan 7 😄 tenta vid 9 😕
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu ska jag sova alldeles strax... Okey! funderar också på att göra det... ska ju upp klockan 7 😄 tenta vid 9 😕 OMG om jag hade suttit i din situation hade jag sovit för länge sen
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu ska jag sova alldeles strax... Okey! funderar också på att göra det... ska ju upp klockan 7 😄 tenta vid 9 😕 OMG om jag hade suttit i din situation hade jag sovit för länge sen nja. Har två tentor som börjar klockan 9. Den ena är lätt och de andra kommer jag inte klara så jag skiter lite i den... 😎
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Danis har allt smygtittat men aldrig vågat skriva 😕
Recommended Posts