Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😆 😆 hehehe....... 😕😛 det lät för bra för att va sant!? 😕😛
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hmm, kanske man kan svänga ihop nåt bröd.. Måste kolla skafferiet, sevad jag har för ingridienser.. Någon form av fralla blir det... vi får se om en kvart.. 😛 Vi väntar med spänning... 😕 😕 Baka´ru själv? Jao!
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛 med en 7.0 i så fall...... 😛 hahaha... Ännu bättre med en shot jäger!! 😆 Tacka vet jag en Pripps Blå 2.2, årgång 2006 😄 tog en Harboe årsgång 05 innan 😛 😄😄😎
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😛 hehehe....... 😕😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😛 😄 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ 😆 Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu 😕 Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin 😛
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😕😎 det lät för bra för att va sant!? 😆😛 😄 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ 😆 Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu 😕 Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin 😛 säg nå gulligt vetja.... 😛
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😛 hehehe....... 😕😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😕 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😛 Redigerat 13 januari 2006 av ViktorDenStore
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😛 😄 hehehe....... 😕😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ 😛 Och så fick man ideér i huvet... 😕
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😛 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😆 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ 😱 Och så fick man ideér i huvet... 😄 😄😄😄
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😱 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😆 man vet aldrig......ibland kan en långboll, hitta hem!! 😄😄😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😱 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😆 man vet aldrig......ibland kan en långboll, hitta hem!! 😄😄😄 Äsch... jag har ju Pazo 😄
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 brudar, bärs o brunkräm...... 😆 😱 ehm.. musik? 😮 så va det........för många b:en där!! 😄
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😱 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😆 man vet aldrig......ibland kan en långboll, hitta hem!! 😄😄😄 hahaha 😄😄😄 !!
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😮 Är hon din granne Pazo? Då kan du väl smyga över och be henne komma hit annars? Men kolla editen sa jag ju!! 😆 Och hon bor precis där (fem meter bort) men hon är ute å festar nu! Nä... inga hon här i närheten tack... bara hanar 😆😱😄 Näääääää!
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 brudar, bärs o brunkräm...... 😆 😱 ehm.. musik? 😮 så va det........för många b:en där!! 😄 😆
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😱 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😆 man vet aldrig......ibland kan en långboll, hitta hem!! 😄😄😄 Äsch... jag har ju Pazo 😄 men då så!! 😎😄😄😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😛😄 😄 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😱 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😆 Äh! Det är lugnt. Hon har bara fått mens.... 😆 Lingonveckan. Problemet är att hon har mens varje gång jag snackar med henne nu för tin 😆 Iofs så gör jag nästan aldrig det men ändå... 😄 Vad händer hos er då pojks? Mätta o nöjda?
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😄 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😱 Äh! Det är lugnt. Hon har bara fått mens.... 😆 Lingonveckan. HAHAHAH!!!! 😄 Fan vilken forumdag idag alltså!! 😄
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Det börjar låta som när jag o Erik snackar "ErikoViktor-språk" 😱 Ociviliserat!!! 😄 från msn: Sharilyn säger: När vi ses nästa gång vill jag hålla om dig! 😮 (dock inte den fina bruden, men den här är inte heller helt fel)
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu går jag och lägger mig... God natt! Sov gott! Dröm sött! Vakna torrt!
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu går jag och lägger mig... God natt! Sov gott! Dröm sött! Vakna torrt! Linus med citaten 😄 Natti natti 😮
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Det börjar låta som när jag o Erik snackar "ErikoViktor-språk" 😆 Ociviliserat!!! 😱 från msn: Sharilyn säger: När vi ses nästa gång vill jag hålla om dig! 😮 (dock inte den fina bruden, men den här är inte heller helt fel) 😆 Go for it!! 😄
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😄 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😱 Äh! Det är lugnt. Hon har bara fått mens.... 😆 Lingonveckan. HAHAHAH!!!! 😄 Fan vilken forumdag idag alltså!! 😄 Nu saknar vi bara RussianRollette.........eller en Gin o Ruschian 😄😄
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu går jag och lägger mig... God natt! Sov gott! Dröm sött! Vakna torrt! Linus med citaten 😄 Natti natti 😮 natti natt
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu saknar vi bara RussianRollette..... Oj, det skulle vara något! 😮 Vilken tomte alltså..
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😄 😄 hehehe....... 😮😄 det lät för bra för att va sant!? 😆😆 😛 ...solbruna fransyskor vore inte helt fel iofs........................................ Nä verkligen inte! Sitter o snackar med en fin brud på msn nu Jobbigt för hon är inte så pratsam nu för tin säg nå gulligt vetja.... 😄 Nja... jag har nog redan spelat ut mina kort tyvärr... Gick bra för ett halvår sen men nu är hon nog rätt trött på mig tror jag... 😄 EDIT: Ett år är det nog föresten... eller ett o ett halvt kanske till o med 😱 Äh! Det är lugnt. Hon har bara fått mens.... 😆 Lingonveckan. HAHAHAH!!!! 😄 Fan vilken forumdag idag alltså!! 😄 Nu saknar vi bara RussianRollette.........eller en Gin o Ruschian 😄😄 HAHAHAH!! PRECIS!! Kommer han tillbaks så är denna dagens forumaktiviteter fulländade... Skulle inte kunna blir bättre 😄
Recommended Posts