ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Alla mannar, lyd mig: Gå till köket o skaffa något att stoppa i era magar! NU!!! Syns om 3-5 minuter!
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Pedda P!Inte sett så mkt av dig innan före denna veckan! 🙁 EDIT: WAZZZAAAPP!?!?! 😄 Tjena Pazo....har varit mest aktiv i demotrådarna!! men verkar va mer på G nu..... 😕😆 de e kanooon.......själv? Välkommen tebax 😆 tackar....... 😆 skit.....ölen e slut!! hahaha... Inget statoil i närheten som säljer 3 femmor? 😆
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Å int ha ja kokat fika än heller... 😕 Förtusan Granis... ta dig i kragen! Koka fikat! Jaja sluta tjata. 😆 Det va ju mer än en halvtimme sedan som du började gnälla om fikat. Få det gjort nångång 😆 Jajaa okej da!! 😆😄 🙁 Duktig pöjk Snuskogull 😆
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Pedda P!Inte sett så mkt av dig innan före denna veckan! 😛 EDIT: WAZZZAAAPP!?!?! 🙁 Tjena Pazo....har varit mest aktiv i demotrådarna!! men verkar va mer på G nu..... 😕😆 de e kanooon.......själv? Välkommen tebax 😆 tackar....... 😆 skit.....ölen e slut!! hahaha... Inget statoil i närheten som säljer 3 femmor? 😄 kollar kylen!! 😆
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Alla mannar, lyd mig: Gå till köket o skaffa något att stoppa i era magar! NU!!! Syns om 3-5 minuter! Men om jag är mätt? Har ju proppat i mig massa chips precis 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕 Kolla editen... 😕
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Alla mannar, lyd mig: Gå till köket o skaffa något att stoppa i era magar! NU!!! Syns om 3-5 minuter! Men om jag är mätt? Har ju proppat i mig massa chips precis 😕 hhhhhaaaaaaaa............en 2.8 försökte gömma sig bakom en påse morötter!!! 😕 greppad...... 😛
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Alla mannar, lyd mig: Gå till köket o skaffa något att stoppa i era magar! NU!!! Syns om 3-5 minuter! Men om jag är mätt? Har ju proppat i mig massa chips precis 😕 hhhhhaaaaaaaa............en 2.8 försökte gömma sig bakom en påse morötter!!! 😕 greppad...... 😛 😛😆😆 !!! GO FOR IT!! 😄
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Alla mannar, lyd mig: Gå till köket o skaffa något att stoppa i era magar! NU!!! Syns om 3-5 minuter! Men om jag är mätt? Har ju proppat i mig massa chips precis 😕 hhhhhaaaaaaaa............en 2.8 försökte gömma sig bakom en påse morötter!!! 😆 greppad...... 😛 😆😛😄 !!! GO FOR IT!! 😄 klunk... 😄 klunk..... 😎 .......klunk...... 😕 ........klunk 😛
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😛😕
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😛😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!!
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 www.skafferiet.se Catering, visst. Men de är i Nacka och det är fredag natt. Jag tror inte att de kör hem åt dig. Du får nog koka fika själv.
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕 Är hon din granne Pazo? Då kan du väl smyga över och be henne komma hit annars?
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛 med en 7.0 i så fall...... 😆
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕 Är hon din granne Pazo? Då kan du väl smyga över och be henne komma hit annars? Men kolla editen sa jag ju!! 😕 Och hon bor precis där (fem meter bort) men hon är ute å festar nu!
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😛 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😆 Svettig? 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛 med en 7.0 i så fall...... 😛 hahaha... Ännu bättre med en shot jäger!! 😆
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕 Är hon din granne Pazo? Då kan du väl smyga över och be henne komma hit annars? Men kolla editen sa jag ju!! 😆 Och hon bor precis där (fem meter bort) men hon är ute å festar nu! Nä... inga hon här i närheten tack... bara hanar 😆😛😕
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😛 😛 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😆 Svettig? 😕 kallsvettig!! 😆
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hmm, kanske man kan svänga ihop nåt bröd.. Måste kolla skafferiet, sevad jag har för ingridienser.. Någon form av fralla blir det... vi får se om en kvart.. 😕
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛 med en 7.0 i så fall...... 😛 hahaha... Ännu bättre med en shot jäger!! 😆 Tacka vet jag en Pripps Blå 2.2, årgång 2006 😄
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😄 😛 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😆 Svettig? 😕 Svettig ostfralla ja! 😆 Du vet när osten blir sådär blöt! 😛
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hmm, kanske man kan svänga ihop nåt bröd.. Måste kolla skafferiet, sevad jag har för ingridienser.. Någon form av fralla blir det... vi får se om en kvart.. 😕 Vi väntar med spänning... 😕
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hmm, kanske man kan svänga ihop nåt bröd.. Måste kolla skafferiet, sevad jag har för ingridienser.. Någon form av fralla blir det... vi får se om en kvart.. 😛 Vi väntar med spänning... 😕 😕
Pedda P Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Te å rostade franskor... (Näe inte fransyskor) 😛😕 hehehe....... 😕😆 det lät för bra för att va sant!?
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 LYD DINA INSTINKTER!! GRAB A BEEEAAAA!! Ska vi grabba en Bea? Är hon i närheten? 😕 Är hon din granne Pazo? Då kan du väl smyga över och be henne komma hit annars? Men kolla editen sa jag ju!! 😆 Och hon bor precis där (fem meter bort) men hon är ute å festar nu! Nä... inga hon här i närheten tack... bara hanar 😛😆😛 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En 2.2a o två ostmackor med grön paprika på 😕 😆 😕 ostmackan.....är helt klart ett undervärderat tilltugg!! Word! Svettig ostfralla då? 😛 med en 7.0 i så fall...... 😛 hahaha... Ännu bättre med en shot jäger!! 😆 Tacka vet jag en Pripps Blå 2.2, årgång 2006 😄 tog en Harboe årsgång 05 innan 😛
Recommended Posts