Tilly Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 är RCA lika som Phono? Jag har ju ett M-audio Delta kort.. tänkte koppla datorn till tv:n.. I tv:n är det ju phono ingångar och på ljudkortet rca utgångar.. Går det att koppla så? Help me - Im a n00b 😐
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 är RCA lika som Phono? Jag har ju ett M-audio Delta kort.. tänkte koppla datorn till tv:n.. I tv:n är det ju phono ingångar och på ljudkortet rca utgångar.. Går det att koppla så? Help me - Im a n00b 😐 Man får ta i lite för att få i kontakterna, men sen går det fint!
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Den tar jag då... Nu börjar det nästan likna mobbing... 😐 Och för att det skall jävlas riktigt rejält hittar jag inte igen gråt-smileyn. (Märklig ord-kombo va? 😏 )
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Ville slå mig ned i soffan och kika på TV, men så går Beverly Hills nu och det dödade humöret totalt.. Redigerat 13 januari 2006 av Pico
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Den tar jag då... Nu börjar det nästan likna mobbing... 😉 Och för att det skall jävlas riktigt rejält hittar jag inte igen gråt-smileyn. (Märklig ord-kombo va? 😮 ) Här har du några...
Tilly Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 är RCA lika som Phono? Jag har ju ett M-audio Delta kort.. tänkte koppla datorn till tv:n.. I tv:n är det ju phono ingångar och på ljudkortet rca utgångar.. Går det att koppla så? Help me - Im a n00b 😮 Man får ta i lite för att få i kontakterna, men sen går det fint! stämmer det eller skojar du? Nja du brukar alltid driva med mig ... 😉
mornel Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nämen Soundborn! Tjenare! Hur går det med pandorna? 😉 Du har inte kommenterat min senaste låt 😮
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 är RCA lika som Phono? Jag har ju ett M-audio Delta kort.. tänkte koppla datorn till tv:n.. I tv:n är det ju phono ingångar och på ljudkortet rca utgångar.. Går det att koppla så? Help me - Im a n00b 😛 Man får ta i lite för att få i kontakterna, men sen går det fint! stämmer det eller skojar du? Nja du brukar alltid driva med mig ... 😉 Jag är alltid allvarlig! 😮 Nej, men allvar; Bara du har rätt adapter så kommer det att funka kanon! 🙁
Tilly Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 nja har varrt lite off det senaste. börjat på nytt uppdrag på jobbet! Jobbar ju för Landstinget Dalarna nu mera 😉 skit kul! Dalmasarna/kullorna får höra en göteborgare i telefon 😮
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 är RCA lika som Phono? Jag har ju ett M-audio Delta kort.. tänkte koppla datorn till tv:n.. I tv:n är det ju phono ingångar och på ljudkortet rca utgångar.. Går det att koppla så? Help me - Im a n00b 😛 Man får ta i lite för att få i kontakterna, men sen går det fint! stämmer det eller skojar du? Nja du brukar alltid driva med mig ... 😉 Jag är alltid allvarlig! 😮 Nej, men allvar; Bara du har rätt adapter så kommer det att funka kanon! 😆 NJa fast det är väl rca på teven oxå va? Huvvesaken är ju att det passar.... Om det inte passar så är det bara att borra upp ett litet större hål. Eller om hålet är för stort så blir det glappkontakt. Det är ju ganska koolt. 🙁 Jag glömde räkna in kooolhetsfaktorn i det hela. 😛
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Röd rca kontakt på teven ska det vara om det är musik.... Gul är video/bild överföringen Vit vette fan vad det är. Edit: La till mer text 😮 Vit är väl också musik? Fast tvärtom liksom. Stereo eller vad det heter... 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fan jag måste också byta jobb. Jag har för mycket fritid.
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fan jag måste också byta jobb. Jag har för mycket fritid. Vad jobbar du med då? Jag behöver ett jobb med mer fritid...
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fan vilket röj det blir hemma hos oss ikväll! Lite räkor och sen somna i soffan framåt halv åtta... 😕 Vilket röjarliv man lever... 😳
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fan vilket röj det blir hemma hos oss ikväll! Lite räkor och sen somna i soffan framåt halv åtta... 😳 Vilket röjarliv man lever... 😎 Fett med röj. 😄 Man är ju inte trettio längre... 😕
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fan vilket röj det blir hemma hos oss ikväll! Lite räkor och sen somna i soffan framåt halv åtta... 😳 Vilket röjarliv man lever... 😄 Fett med röj. 😄 Man är ju inte trettio längre... 😕 20 nu då? Det går neråt. 😆 Jag är 32 och såhär fjantig har jag aldrig varit förr. 😆😆 Håller med om att det går åt fel (rätt?) håll nu! 😆 Jag är 33 så jag är snart ikapp dig... 😎
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nej, nu drar jag hemåt! Tack för en trevlig vecka! 😕
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 just det.. är ju fredag idag.. kanske man skall köra en hacke "Jag var full, jag var full".... haha
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 hahha.. hitta denna lilla söta saken i "oseriösa" demos domo tråden... : Your browser does not support the HTML5 audio tag
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 fan att plånkan skall vara så tom.. annars hadde det blivit en sväng till fröken bolag:P *törstig*
Linus Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Röd rca kontakt på teven ska det vara om det är musik.... Gul är video/bild överföringen Vit vette fan vad det är. Gul, kompositvideo (bild) Vit, ljud (vänster kanal) Röd, ljud (höger kanal) 😳
Recommended Posts