Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. haha, händer mig också hela tiden 😏 Hoppas du får ett fint jobb nudå 😏
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fattar inte ett skit!De har inte nämnt nåt om massa grejer och det står inte i bökerna! Hur fan ska jag veta då? Jävla kukfitta! 😠 "Inses lätt" 😏 Nej.. Det är företagsenomi jag pratar om... 😠 😆😏 Du får väl Googla, eller leta upp nån ekonom...
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Fattar inte ett skit!De har inte nämnt nåt om massa grejer och det står inte i bökerna! Hur fan ska jag veta då? Jävla kukfitta! 😠 "Inses lätt" 😏 Nej.. Det är företagsenomi jag pratar om... 😠 😆😏 Du får väl Googla, eller leta upp nån ekonom... haha! 😛
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. Vad vill du ha för jobb? 😏 Du kan få mitt... 😏
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Äh... 😏 Jag må cykla ner till stan å leta upp de andra grabbarna för att sedan bowla.. Puss Gote! 😏
mornel Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. Vad vill du ha för jobb? 😏 Du kan få mitt... 😏 Det låter schysst, du sitter ju ändå bara på forumet hela dagarna. Vi kan byta: jag sitter på forumet hela dagarna, får din lön. Du sitter på forumet hela dagarna , får min lön (0:-).
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. Vad vill du ha för jobb? 😏 Du kan få mitt... 😏 Det låter schysst, du sitter ju ändå bara på forumet hela dagarna. Vi kan byta: jag sitter på forumet hela dagarna, får din lön. Du sitter på forumet hela dagarna , får min lön (0:-). Lockande... 😠 Ring inte mig, jag ringer dig... 😠
mornel Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. Vad vill du ha för jobb? 😏 Du kan få mitt... 😏 Det låter schysst, du sitter ju ändå bara på forumet hela dagarna. Vi kan byta: jag sitter på forumet hela dagarna, får din lön. Du sitter på forumet hela dagarna , får min lön (0:-). Lockande... 😠 Ring inte mig, jag ringer dig... 😠 Okej, jag lovar att inte ringa!
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Det kanske vore en idé? Att lägga in Skype bland knapparna under inlägget? Där man hittar PM, MSN, e-post mm... 😏 Edit: Inlägg nummer 3000... 😏 Redigerat 13 januari 2006 av Gote
djcrizz Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 eeeeehheheheheheh............. 😏 Coolare med världens längsta inlägg. .....typ. 😏 absolut
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Åhå! Nu får man sällskap! Får det vara en kopp kaffe?
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Deppigt... 😐 Hmm.. vafan? http://sydsvenskan.se/nojen/article135801.ece .ece? Jag tycker ändå att jag brukar hänga med, men .ece? Aldrig sett förr..
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Är det relaterat till Java, eller är du bara kaffesugen?
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Deppigt... 😏 Hmm.. vafan? http://sydsvenskan.se/nojen/article135801.ece .ece? Jag tycker ändå att jag brukar hänga med, men .ece? Aldrig sett förr.. Sydsverige ligger alltid steget före... 😐
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Är det relaterat till Java, eller är du bara kaffesugen? Jag är trött. 😐
Gote Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Skulle dräpa för en sån här: Dräpa? På fredagen den 13:de? Är du Jason? 😐
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Skulle dräpa för en sån här: Dräpa? På fredagen den 13:de? Är du Jason? 😐 😏
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nu är jag nästan klar med mitt cv. Hu, jag måste ha ett jobb! Edit: tryckte tab+enter lite för snabbt. Hann inte avsluta meningen. Vad vill du ha för jobb? 😏 Du kan få mitt... 😐 Jag tar det!
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Tänkte det här får duga för att kvala: "I are they Bestest on engrish!"
Recommended Posts