ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 (redigerat) Victor Borge, det låter bekant... men jag kan inte säga vem det är utan att ha hört/sett honom 😏 EDIT: Gjorde en snabbsökning på Google o såg att han stavade med c Redigerat 12 januari 2006 av ViktorDenStore
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag vill inte ha företagsekonomi! det är så tråkigt!! : Fittföretagsekonomi!! 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😠 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören? Är han snygg? Jävligt snygg! Men framför allt så ser han skillnad på de vita o svarta tangenterna... Det spelar ingen som helst roll ju. Det gäller att veta vad skillnaden är 😄
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😠 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören? Är han snygg? Jävligt snygg! Men framför allt så ser han skillnad på de vita o svarta tangenterna... Det spelar ingen som helst roll ju. Det gäller att veta vad skillnaden är 😄 JA precis. Om man är döv eller blind spelar ingen roll. Det viktiga är att veta om det 😄
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 http://www.gunthernet.com/ 😄 Vilken snubbe! Han är min gud 😠 Haha
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 (redigerat) Nu droppar Daniel S massa deep på BTownSound! Det är fresch. Straight outta Bellmansplan in Tuna EDIT: Måste jag stava fresh så tyskt?! Redigerat 12 januari 2006 av MarcusRombo
Pluffo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Det var ett jävla tjat om pianister helt plötsligt.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Det var ett jävla tjat om pianister helt plötsligt. Du är ju förfan själv en!
Pluffo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kan någon namedroppa en bra och billig ljudeditor? Audacity funkar nicht på min dator. Kaputt! 🙂
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Det var ett jävla tjat om pianister helt plötsligt. Skriv mer i tråden så kanske vi lyssnar på din åsikt! 😱 😆 🙂 😆
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kan någon namedroppa en bra och billig ljudeditor? Audacity funkar nicht på min dator. Kaputt! 🙂 Nero wave editor... Kom med mitt nero till brännaren...
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kan någon namedroppa en bra och billig ljudeditor? Audacity funkar nicht på min dator. Kaputt! 🙂 Nero wave editor... Kom med mitt nero till brännaren... HArru kiKaT hÄR? Nej... 😱
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kan någon namedroppa en bra och billig ljudeditor? Audacity funkar nicht på min dator. Kaputt! 😱 Nero wave editor... Kom med mitt nero till brännaren... HArru kiKaT hÄR? Nej... 😆 Inte Pluffo heller? 😆 Jag har precis laddat ner en grej. Jag återkommer om detta ifall jag tyckte det var en bra grej. Om det var en dålig grej så återkommer jag iallafall. 😆🙂🙂 Det såg faktiskt ut som om det fanna rätt intressant grejer där 😛
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Hur är det Pazo? Är du inte på humör idag? 🙂
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Hur är det Pazo? Är du inte på humör idag? 😱 Nej 😆 Jag håller på å gör företagsekonomi... Går inte att vara på bra humör då... 🙂
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Hur är det Pazo? Är du inte på humör idag? 😱 Nej 😆 Jag håller på å gör företagsekonomi... Går inte att vara på bra humör då... 🙂 Ok... jag beklagar 😆
Recommended Posts