MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Är det där en tamal? 😉 Jopp. Riktigt gott är det 😳 Nu blev jag hunrig. Tror det blir ris, thai wok grönsaker och currysås idag!
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag äter nu, och tankar ett family guy avsnitt så jag kan titta på innan jag börja plugga 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Korv... 😱 pizza...chips...öl...hamburgare... Nej nej, sallad och fulkornsbröd. Och träning.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Korv... 😱 pizza...chips...öl...hamburgare... Nej nej, sallad och fulkornsbröd. Och träning. Pussy...
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Korv... 😱 pizza...chips...öl...hamburgare... Nej nej, sallad och fulkornsbröd. Och träning. Pussy... 😆 😛
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Såg ett riktigt roligt avsnitt av family guy precis! 😱
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Var är ditt hår Grahn? 😱 Du får väl låna ut lite du har ju sådet räcker 😆
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Men va arg jag blir. Varför blir det två gubbar när jag trycker på en gång? (Fan va snuskigt det där lät...) 😱😆 ojdå...
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Men va arg jag blir. Varför blir det två gubbar när jag trycker på en gång? (Fan va snuskigt det där lät...) 😱😆 ojdå... 😛😛 oj igen
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Men va arg jag blir. Varför blir det två gubbar när jag trycker på en gång? (Fan va snuskigt det där lät...) 😛😛 ojdå... 🙂😄 oj igen Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic hm, dubbelsjuka dubbelsjuka 😱😆
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Men va arg jag blir. Varför blir det två gubbar när jag trycker på en gång? (Fan va snuskigt det där lät...) 😲😲 ojdå... 😲😲 oj igen Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic hm, dubbelsjuka dubbelsjuka 😠😠 Nu då (nu då) 😏😏 äsch
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Men va arg jag blir. Varför blir det två gubbar när jag trycker på en gång? (Fan va snuskigt det där lät...) 😲😲 ojdå... 😲😲 oj igen Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic hm, dubbelsjuka dubbelsjuka 😠😠 Nu då (nu då) 😏😏 äsch 😮😮 🙁🙁 😲😲
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😏
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😏 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😏 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😠 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😠 Sluta dricka... det är därför ni skriver dubbelt... 😲
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😏 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören?
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😏 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören? Precis 😏 Precis 😠
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 (redigerat) hah vilken gayig smiley 😏 Denna smileyn syftar jag på---> Redigerat 12 januari 2006 av Pazo
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😏 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören? Är han snygg? Jävligt snygg! Men framför allt så ser han skillnad på de vita o svarta tangenterna...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sergei Rachmaniov 😏 Vilken snubbe! Pianisten/kompositören? Är han snygg? Jävligt snygg! Men framför allt så ser han skillnad på de vita o svarta tangenterna... Ingen rasistsplayer med andra ord. Bra. 😠 Nä han kör både i C och i Eb-dur så det blir lite av varje 😏 Som Charlie Norman sade: "Jag brukar spela med en färgad trumslagare, och han gillar inte när man trycker ner de svarta, så därför spelar jag alltid i C-dur..." 😲 Jag kommer inte ihåg citatet exakt, men nåt sånt sade han 😠 en annan underbar snubbe det där... .Viktor
Recommended Posts