MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu sitter jag och trummar till First Floor Power. Sen blir det Talib Kweli. Sen The Magic Numbers. Skola? 😳 😳 Hmm, jadu. Jag saknar Tania 😆😆😆
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu sitter jag och trummar till First Floor Power. Sen blir det Talib Kweli. Sen The Magic Numbers. Skola? 😳 😆 Hmm, jadu. Jag saknar Tania 😆😆😆 Go get her!! 😳
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden 😳 Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Y'see the whiskAY had them girls feelin' friskAYYou was wit mAY (me) she said "Who's the sissAY?" And even if they did wanna get bizzAY Freaky like MissAY and roll the weed up You would roll three blunts and fuck up three blunts Motherfucka you a fuck up of free lunch, dawg Just keep it right thurr like ChingAY Yo girl don't like me how long has shee been gAY Spanish girls tell ya "No hable ingle" And everbody wanna run to me for they singlAY (single) It's funny how these wack niggas need my help Wasn't around when I couldn't feed myself Dawg, if I was you I wouldn't feel myself Dawg, if I was you I'd kill myself Kanye West är tung som fan.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden 😳 Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Och det var när jag ner till jorden fölljag klippte av mig vingarna och samlade mod Och det var när jag varje löfte höll mitt hjärta fick byta sida och byta tro Men jag fann ingen ro i era led, inget skäl att dela med mig mer Och jag fann ingenting som höll mig sövd, ingenting som släckte längtans törst Och det var när jag ner till jorden föll ni tvingade på mig hornen och vände ryggen åt Och det var när ni högsta löftet bröt mitt hjärta bytte färg och bytte språk Så jag fann ingen ro i era led, inget skäl att dela med mig mer Och jag fann ingenting som höll mig sövd, ingenting som släckte längtans törst och doktorn bara ropade till mig att; Killen! Du borde räkna till tio och tagga ner… Så jag började; 1, 2, 3 då rösten svek, 4, 5, 6 gör allt till spel, 7, 8, 9 tar ändå allt på lek
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Spirater?
Drik Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Så inget sånt här då? http://www.warez-r-us.com/illegalstuff/cub...ti_hackzorz.zip
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Y'see the whiskAY had them girls feelin' friskAYYou was wit mAY (me) she said "Who's the sissAY?" And even if they did wanna get bizzAY Freaky like MissAY and roll the weed up You would roll three blunts and fuck up three blunts Motherfucka you a fuck up of free lunch, dawg Just keep it right thurr like ChingAY Yo girl don't like me how long has shee been gAY Spanish girls tell ya "No hable ingle" And everbody wanna run to me for they singlAY (single) It's funny how these wack niggas need my help Wasn't around when I couldn't feed myself Dawg, if I was you I wouldn't feel myself Dawg, if I was you I'd kill myself Kanye West är tung som fan. Vad väger han?
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Så inget sånt här då? http://www.warez-r-us.com/illegalstuff/cub...ti_hackzorz.zip 😄
Drik Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Hmm, dålig promotion eller? 😄 Redigerat 12 januari 2006 av Drik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag använder händerna till att knäcka nackar och klappa katternaJag använder fötterna till att sparka in skallar och springa till mammas famn Och det kanske var dumt men jag tog min pojkvän till diskot fick stryk av vakterna och drog till Stockholm tog en lina med Vickan, Madde eller nån' Sa: Vi måste rensa upp i skiten! Bland bovar å banditer! Och vi börjar med oss…
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hmm, dålig promotion eller? 😄
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Så inget sånt här då? http://www.warez-r-us.com/illegalstuff/cub...ti_hackzorz.zip Man kanske borde regga den domänen 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Spirater? Forums-pirater 😄
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hmm, dålig promotion eller? 😄 Hahaha
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Våra Forumregler är vårt sätt att hindra olagliga programlänkar eller förtal på sajten, och vi läser idag alla inlägg. Dock har vi inte resurser att bevaka ännu en tjänst. Jag undrar om det betyder att Olsberg har läst alla inlägg i den här tråden Om inte kan vi ju genast sätta igång och sälja grejor här. Ingenmansland1 Haha, ja. Vi är forumspirater! 😄 Så inget sånt här då? http://www.warez-r-us.com/illegalstuff/cub...ti_hackzorz.zip Man kanske borde regga den domänen 😄 Du skulle nog få många besökare... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Näe fan, kanske ta tag i sitt liv? Kilar ner i duschen nu..
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jaha, då har man snart skrivit 800 inlägg här då Hur har jag hunnit med det?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu drar jag till "plugget"! Ciao 🙂
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu ska jag iväg och spela in mer med Flight. Roli roli. Ses ikväll tråden 🙂
Recommended Posts