Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sluta vara så kärlekskranka nu. Jag är faktiskt lite sur här... 😳😆 Tandläkarsur? 😳
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Bläää.. Jag måste duscha å käka frukost... För jag ska repa lite. Orkar inte!!!... Blev ju tom. tvungen att gå upp tidigt nu! 😳
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sluta vara så kärlekskranka nu. Jag är faktiskt lite sur här... 😳😆 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 😳 :blink: 😆 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😉 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar. Men ångrar dig? 😄 Vad har hänt med omgwtf.se? 🙁 Nej, varför skulle jag ångra mig? Jag vet inte vad som har hänt, jag kan fråga Kornél nästa gång jag träffar honom. Hehe, jag skämtade. Jao, det tycker jag du ska göra 🙂
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 😳 :blink: 😆 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😉 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar. Men ångrar dig? 😄 Vad har hänt med omgwtf.se? 🙁 Nej, varför skulle jag ångra mig? Jag vet inte vad som har hänt, jag kan fråga Kornél nästa gång jag träffar honom. Hehe, jag skämtade. Jao, det tycker jag du ska göra 🙂 Men de står ju på idan att den är under ombyggnad. Jag antar att det betyder att den är på väg tillbaka.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 😳 :blink: 😆 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😉 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar. Men ångrar dig? 😄 Vad har hänt med omgwtf.se? 🙁 Nej, varför skulle jag ångra mig? Jag vet inte vad som har hänt, jag kan fråga Kornél nästa gång jag träffar honom. Hehe, jag skämtade. Jao, det tycker jag du ska göra 🙂 Men de står ju på idan att den är under ombyggnad. Jag antar att det betyder att den är på väg tillbaka. Mhm, men det har kommit upp väldigt nyligen. I många veckors tid har den legat nere totalt.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 blah .. jaja, nu sticker jag till jobbet. bye 😳 Tja!
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bump? 😳
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bump? 😳 Schysst!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Roddan säger: hehe, nästan som man vill börja jobba flamboyant hottie säger: näe 😳 Roddan säger: 😳 inte?=) flamboyant hottie säger: näe flamboyant hottie säger: sova Roddan säger: men det, får man ingen lunch av=)
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bump? 😳 Schysst! Är det du som spelar alltihop?
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Nice! 😳
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bump? 😳 Schysst! 😆😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Pazo, det där var bra! Introt var asbra! 😳 Men: Såååååååååååååång! 😳
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här får ni något att lyssna på istället!! DO IT!! 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bump? 😳 Schysst! Är det du som spelar alltihop? Jag som spelar alla gitarrer. Piano ljudet är samplat å sen gjorde jag en fin melodi av de. så allt förutom gitarren är datorgjort 😆
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Pazo, det där var bra! Introt var asbra! 😳 Men: Såååååååååååååång! 😆 haha, Jag har ju många sångare runtmig 😳
Pico Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Pazo, det där var bra! Introt var asbra! 😆 Men: Såååååååååååååång! 😆 haha, Jag har ju många sångare runtmig 😳 Med rätt sång skulle den lätt kunna vara något man hörde på radio.. 😳
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Pazo, det där var bra! Introt var asbra! 😆 Men: Såååååååååååååång! 😆 haha, Jag har ju många sångare runtmig 😳 Med rätt sång skulle den lätt kunna vara något man hörde på radio.. 😆 😆😆 Faktiskt min första "gitarrlåt" Vet inte hur jag lyckades så bra då 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu sitter jag och trummar till First Floor Power. Sen blir det Talib Kweli. Sen The Magic Numbers.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Nu sitter jag och trummar till First Floor Power. Sen blir det Talib Kweli. Sen The Magic Numbers. Skola? 😳
Recommended Posts