Linus Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 🙂😄🙂 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 🙂😄🙂 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Delivering over 43,973,865,717,760 bytes per day
Linus Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 (redigerat) Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 🙂😄🙂 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😄 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... *SmAjL* Redigerat 12 januari 2006 av Linus
Pico Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror jag just nös mig till en hjärnskakning... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Dagens gåta(riktigt svår, kan ta hela dagen): Jag har ingen mjölkskummgrej. Men lyckades ändå göra en latte nyss. Hur gick jag till väga?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Intressant Linus. Jag skaffade också Lunar back in the day. Jag hängde på någon chatsite som liknade den där Blipville som det görs reklam för på TV4. Och via den här siten hittade jag till Lunar via en banner(!). Detta är över 6 år sedan. Kanske 7, tillochmed 8. Men detta ID på Lunarstorm är förlorat sedan läääääänge.
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 🙂😄🙂 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😄 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 😳 :blink: 😆 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😉 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar. Men ångrar dig? 😄 Vad har hänt med omgwtf.se? 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Varför sitter jag här och segar för? Jag borde duscha och dra till skolan.
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Tycker du att läsk/vatten i plastflaskor ska tillverkas av återvunnen eller nyproducerad plast? 😳 :blink: 😆 Yay! Vi kan tillverka läsk/vatten av gammal plast! Lunarstorm AB är mästare på syftningsfel. 😆😆😆😆 Vilka jävla dumjävlar! 😄 Frågan är bara hur du upptäckte det där? 😉 Jag skaffade Lunar innan det blev poppis och belamrat med fjortisar... Jag tillför lite balans mot "Lunargenerationen" och deras språkbrister. 😉 Annars skulle Lunar vara fullt med "Gulligakaninen F13: Snälla Guru rösta på meej *ler* Jag röstar till baka" eller "Volvo740ekung P18: Var e snygga tjejer med MSN! Vill ni prata" Det går utför med språket... Att man skaffade ett konto för länge sedan betyder inte att man inte kan sluta 🙂 Jag var också där i början, men finns inte kvar. Men ångrar dig? 😄 Vad har hänt med omgwtf.se? 🙁 Nej, varför skulle jag ångra mig? Jag vet inte vad som har hänt, jag kan fråga Kornél nästa gång jag träffar honom.
D Vibe Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag var hos tandläkaren idag, vid 9 (det är därför jag är hemma nu mellan mina två jobb). Fasen, 600 spänn kostar en undersökning nuförtiden. Helt bisarrt... Måste göra en lagning i februari dessutom, hade en fraktur i en gammal plastlagning... 😳 😳😆
mornel Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 haha, Fan va Gayigt 😳 Woot? Alla kärlekssmileys 😳 Tss.
D Vibe Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 För 600 spänn får jag juh ... en rörpreamp från Behringer.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 😳 😆 😆 Hur gick endimmen? 😳 SÅdär, tror inte jag klarar den. Men eftersom det var med en annan examinator (gjorde X samt W 's tenta) så tyckte jag de gick hyfsat. M.a.o. Jag pluggade på fel grejer till att börja med 😆
D Vibe Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Sluta vara så kärlekskranka nu. Jag är faktiskt lite sur här... 😳😳
Recommended Posts