Eternal Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Nu har vi fått några jävla hiphop-tweens som spammar forumet med reklam för hiphop "productioner". 😏 Ja, det är helt klart uppgjort! Nykomlingar från två olika läger... Hmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Så blev man hungrig då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Så blev man hungrig då.... Jag med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Så blev man hungrig då.... Jag med! Just det, var det jag skulle göra... äta. Surfade runt och glömde bort det.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Oj. Kom hem från Konsum nyss. Det är verkligen inte varmt idag. Vad har ni för temp uppe i Norrland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Oj. Kom hem från Konsum nyss. Det är verkligen inte varmt idag. Vad har ni för temp uppe i Norrland? Har -2.4 i Umeå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Oj. Kom hem från Konsum nyss. Det är verkligen inte varmt idag. Vad har ni för temp uppe i Norrland? Har -2.4 i Umeå. Va? Äre sant? Hos mig har vi -11.8 Temperaturen just nu Umeå centrum: -1°C Ålidhem: -2°C Haga: -2°C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Inga blåslampor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Näe nu äre fan i mig snart god natt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Näää Pico, nu stannar du vid datorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, Your browser does not support the HTML5 audio tag om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙁Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, Your browser does not support the HTML5 audio tag om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt. 🙁 *Laddar* 🙂 Jodå. Det där låter väl bra!? 🙂🙂 Äre Reason 3.0 lr? Jepp, Reason 3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, Your browser does not support the HTML5 audio tag om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt. Basljudet i introt är lite 90-tal och ganska klickigt. Det blir lite kliniskt och tunnt när den lirar solo. När den "riktiga" offbeat-basen kommer igång maskeras den, så då funkar den bra. Breaket är för långt. Halva dansgolvet går och köper en Red Bull under tiden 🙁 Jo, breaks kan bli för långa 🙂 Snygga leadljud när den kommer igång igen med synthslingorna. Så brassa på med mer lead 🙂 Trummorna groovar riktigt bra! Jag gillar dreampiano, men soundet känns inte rätt. Redigerat 2 januari 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, Your browser does not support the HTML5 audio tag om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt. Basljudet i introt är lite 90-tal och ganska klickigt. Det blir lite kliniskt och tunnt när den lirar solo. När den "riktiga" offbeat-basen kommer igång maskeras den, så då funkar den bra. Breaket är för långt. Halva dansgolvet går och köper en Red Bull under tiden 🙁 Snygga leadljud när den kommer igång igen med synthslingorna. Trummorna groovar riktigt bra! Jag gillar dreampiano, men soundet känns inte rätt. Breaks kan inte bli för långa!!! Tack för kommentarerna Linus 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Min hand har somnat. Det är verkligen jättejobbigt att skriva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Gold in the air of summer! Nu ska jag kila över till min vän Jens och låna film. Tror det blir the Pacifier eller Mrs and Mr Smith idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen. - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet. Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen. - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet. Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet? Han kan väl kommentera det i efterhand även om besöket var hemligt under tiden han var här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Gbg -11 grader. brrrrrrrr........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen. - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet. Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet? Han kan väl kommentera det i efterhand även om besöket var hemligt under tiden han var här? Just det. Sant. Besöket var hemligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 salta jordnötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Håller på med en låt. Vill gärna ha lite feedback på den! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Håller på med en låt. Vill gärna ha lite feedback på den! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Svängigt! På med lite svart sång och du har en hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Håller på med en låt. Vill gärna ha lite feedback på den! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Svängigt! På med lite svart sång och du har en hit. 😛 Du har ingen svart sång som ligger i skräpar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Sömnig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Mornel, din nya avatar är cool! 😉 Ingen mer som vill tycka till? Nu ska jag iaf ner och kika film! Ciao så länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts