Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆😆 Samma här! 😛😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😱
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😛😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😱 Hahahahahahaha
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😛😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😱 Just det... hmpf, amatör! Och du skall kalla dig fusionjazz-gitarrist? Det där var ju Mozart-inspirerad heavy-brittpop! Redigerat 11 januari 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Raptråden är det tråkigaste som hänt forumet på länge... 😱
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😉
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Ska iväg och baka julgodis, vilket inte blev av under Uppesittarkvällen, under Mellandagarna, före Nyåret, under Trettonhelgen. Men idag så... 😏 :musik
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😉 Linus, hur får du med datumet om du citerar något från en annan tråd? Lägger du in det manuellet eller finns det någon funktion som jag har missat?
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😉 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😉
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Ska iväg och baka julgodis, vilket inte blev av under Uppesittarkvällen, under Mellandagarna, före Nyåret, under Trettonhelgen. Men idag så... 😆 :musik Fasiken va trevligt. Bättre sent än aldrig... 😏
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😆 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😉 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😉 jag förväntade mig att den skulle komma 😎
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus, hur får du med datumet om du citerar något från en annan tråd? Lägger du in det manuellet eller finns det någon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar på citera i den andra tråden. Kladdar nåt som kommentar, men klickar Förhandsgranska istället för att posta. Sedan kör jag copy/paste på komplett quote och postar i nästa tråd istället.
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😉 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😎 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😉 jag förväntade mig att den skulle komma 😎 😆
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus, hur får du med datumet om du citerar något från en annan tråd? Lägger du in det manuellet eller finns det någon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar på citera i den andra tråden. Kladdar nåt som kommentar, men klickar Förhandsgranska istället för att posta. Sedan kör jag copy/paste på komplett quote och postar i nästa tråd istället. Jag brukar skriva "asdf" som kommentar. Vad skriver du? 😏
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😉 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😎 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😉 jag förväntade mig att den skulle komma 😎 😆 rätt så fantasilöst
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Linus, jag lyssnade just på FettRapBeat.mp3. 😆 😆 Samma här! 😆😉 Otajt. Och stråkarna låter som en loop från en samplingsCD... 😏 Vem är den som utövar sexuella aktiviteter med sin mor? 😎 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😉 jag förväntade mig att den skulle komma 😎 😆 rätt så fantasilöst Ingen idé att citat-battla dig...
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus, hur får du med datumet om du citerar något från en annan tråd? Lägger du in det manuellet eller finns det någon funktion som jag har missat? Enkelt, jag klickar på citera i den andra tråden. Kladdar nåt som kommentar, men klickar Förhandsgranska istället för att posta. Sedan kör jag copy/paste på komplett quote och postar i nästa tråd istället. Aha, smart!
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Nej, nu blir det hemresa för min del! Tack för idag tråden! 😏
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag fjysej! En kopp kaffe gör nog susen. nämen... hällde just upp en mugg o satte mig här jag med... mums! En snus på detta o man är back:)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Gissa vad jag har gjort idag? Jag tog Lady Sovereigns råd imorse ("jus do sumfin random") och bokade en resa! 😉 Jag åker till Golden Sands den 15 Juni med 5 av mina vänner. Tim, Eric, Roddan, Jacke och Ström. En vecka blir det. Och en vecka innan åker Tania ner med 7 av sina vänner till Sunny Beach. Dom stannar i 2 veckor. Gissa vem som kommer minnas den resan med ett liten flin när det börjar bli dags att summera sitt liv?
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) Vad kul! Jag har iofs hört att Sunny Beach ska vara ett grymt osoft ställe, men det behöver ju inte hindra er! 😉 Redigerat 11 januari 2006 av mornel
Recommended Posts