Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag är SUGEN på att plugga... Tror det har att göra med att terminen inte startat ännu, jag har inga läxor, inga måsten, inte heller några böcker att läsa i ännu.. 😄 Det går nog över jävligt snabbt när terminen väl har kommit igång. 😎
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 alltså jag vet inte vad det är! Men jag känner mig så fri och generös idag 😎 Kan vara att jag är så glad över RAP tråden (nja kanske glad är fel ordval men ändå) eller så är de för att jag har tenta... 😱
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag är SUGEN på att plugga... Tror det har att göra med att terminen inte startat ännu, jag har inga läxor, inga måsten, inte heller några böcker att läsa i ännu.. 😄 Det går nog över jävligt snabbt när terminen väl har kommit igång. 😱 😎
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Trött som helvete! Kan inte sitta här längre! Har aldrig sett nån raptråd, vad är det för nåt! Lycka till på tentan, Paz! 😱 :musik
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Trött som helvete! Kan inte sitta här längre! Har aldrig sett nån raptråd, vad är det för nåt! Lycka till på tentan, Paz! 😱 :musik alltså. Rap som i att prata snabb och rytmiskt till musik 😎 hiphop du vet ;9
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Lycka till på tentan, Paz! Jepp, GL! 😱 Den är klockan 16-21.. Ska kolla ifall jag klarar den denhär gången! 😎
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 In i dimman? Företagsekonomi? Jo....men vilken hiphoptråd då? 😱 :musik
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 In i dimman? Företagsekonomi? Jo....men vilken hiphoptråd då? 😉 :musik Endim= Endimensionell analys Russianroulettes hiphop tråd i Demoforumet
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vad är det för tenta idag? Endimmen igen 😉 Favorit i repris... 😎 Du verkar på höjdarhumör idag. Går det bättre denna gången? 😉
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 In i dimman? Företagsekonomi? Jo....men vilken hiphoptråd då? 😉 :musik The hiphop-tråd 😉
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vi är ensamma här Gote, medan det är 15 personer hos R.A.P. 😉
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vi är ensamma här Gote, medan det är 15 personer hos R.A.P. 😉 Jag noterade det. 😎 Den tråden är ju rena dokusåpan... 😉
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vi närmar oss 1500 😱 VDS hjälper oss hitta fokus igen! 😆
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vi är ensamma här Gote, medan det är 15 personer hos R.A.P. 😆 Jag noterade det. 😆 Den tråden är ju rena dokusåpan... 😱 Förlåt, 18 personer!
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Vad är det som gör den där tråden så mycket speciellare än alla andra trådar som alla jävla amatörjävlar startar? Personattack på alla som ger kritik, eftersom vi "inte förstår" modern rap.
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ...jag är iofs en amatörjävel oxå. 😆😆😱 Nejdå... du har ju ett fan! Beat mastern kanske drar ihop en klubb?
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ...jag är iofs en amatörjävel oxå. 😆 😆 😱 Nejdå... du har ju ett fan! Beat mastern kanske drar ihop en klubb? Är Beatmastern ett fan av Grahn?
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ...jag är iofs en amatörjävel oxå. 😆 😆 😱 Nejdå... du har ju ett fan! Beat mastern kanske drar ihop en klubb? Är Beatmastern ett fan av Grahn? Läs i demo-tråden om hans första låt.. 😆
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ...jag är iofs en amatörjävel oxå. 😛 😆 😆 Nejdå... du har ju ett fan! Beat mastern kanske drar ihop en klubb? Är Beatmastern ett fan av Grahn? Hur gammal/ung är du? 13år idag Är det du som sjunger? nepp syrran Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😄 Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga? elva idag 😉 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😉 bara så du vet 😛 Uhh.... varför det då? 😆 Hälsa och gratta din syster från oss! 🙂 asså syrran fylde inte idag men hon är 11 år och din fråga Uhh.... varför det då? jo för att du och grahn är mina förebilder(eller hur det nu stavas) Ehh... oj. 😱 Graaahn...! Ho ho? Hjälp! 😆
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?"
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😱
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Linus håller på bli ett begrepp snarare än bara ett namn... "Kan jag Linusa det du just sa?" 😱
Recommended Posts