MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Ali G: Diggedi check yaself befo ya wreck yaself. Apropå Ali G... Ifall nån av er andra inte känner till Sacha Baron, är Ali G en av hans karaktärer. 🙂 En annan är Borat, som föreställer kazakstansk reporter. Sacha (som själv är jude) besöker en countryklubb i USA och testar publikreaktioner med en antisemitisk countrysång Borat: Throw the jew down the well Det är synd om amerikanerna i södern... Det finns nog rätt många som inte vet om det faktiskt. Men alla som har sett Borats show vet nog om det. Tror jag 😄 Jag är a huuuge fan, och vill nog hävda, utan att tänka efter så mycket, att Sacha är världens roligaste man. Och som svensk, sätter jag nog Fredrik Lindström och Felix herngren högt upp på listan också. Framför allt Fredrik, han är ett geni. GENI. Steve Martin, som många sätter högt på samma lista, tycker jag inte om så mycket. Han är med all säkerhet ett geni, men han underhåller mig inte. Will Smith hamnar högt också.
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jävlar vilket schema jag fick... 🙂 Mån börjar jag 14.10. Tis, Ons, 12.30 Tors, 14.10 Fre, 8.20
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jävlar vilket schema jag fick... 😄 Mån börjar jag 14.10. Tis, Ons, 12.30 Tors, 14.10 Fre, 8.20 Förstår att du blir upprörd! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jävlar vilket schema jag fick... 😄 Mån börjar jag 14.10. Tis, Ons, 12.30 Tors, 14.10 Fre, 8.20 Förstår att du blir upprörd! 😆 Ja jävlar vad hemskt!
Sonnert Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jävlar vilket schema jag fick... 😄 Mån börjar jag 14.10. Tis, Ons, 12.30 Tors, 14.10 Fre, 8.20 bra då kan du supa på onsdagar. 😆 det går att lösa andra dagar också men onsdagar är liksom lagom
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jävlar vilket schema jag fick... 😄 Mån börjar jag 14.10. Tis, Ons, 12.30 Tors, 14.10 Fre, 8.20 bra då kan du supa på onsdagar. 😄 det går att lösa andra dagar också men onsdagar är liksom lagom Torsdagar är väl ännu bättre? Då behöver man inte gå hem emellan... 😆
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Sen har jag iofs några distanskurser som jag måste "schemalägga" själv.
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 troligen ser forumets server ut såhär numera: Det där rosa upp till höger i bilden... jag undrar om det är Rap/Hiphop-diskutionen i Demo-delen av forumet. 😆
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Sen har jag iofs några distanskurser som jag måste "schemalägga" själv. Ajdå! Då sket det sig alltihop... 😆 Det är lika bra att sluta drömma... 😄
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 troligen ser forumets server ut såhär numera: Det där rosa upp till höger i bilden... jag undrar om det är Rap/Hiphop-diskutionen i Demo-delen av forumet. 😆 ah! troligen! tröttsam disk det där
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😆 Mycket underhållande tråd..
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 man rider på en gris på väg till paris men man hamnar likförbbanat i hudiksvall:P
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😆 Mycket underhållande tråd.. haha.. nja, tycker det mest e dumpuck ifrån alla håll i den tråden... Men visst roande 😄
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 man rider på en gris på väg till paris men man hamnar likförbbanat i hudiksvall:P "Glada Hudik" - "Köttet kommer från en glad gris" ?
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) man rider på en gris på väg till paris men man hamnar likförbbanat i hudiksvall:P "Glada Hudik" - "Köttet kommer från en glad gris" ? jomen visst:P "Ät sunt! Ät en GLAD gris" jo, man blir ju vad man äter så..... Redigerat 11 januari 2006 av DjBox
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😆 Mycket underhållande tråd.. haha.. nja, tycker det mest e dumpuck ifrån alla håll i den tråden... Men visst roande 😄 Såja. Nu har jag oxå skrivit. 😄 hehe.. bästa inlägget i tråden går till Grhan!
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😆 Mycket underhållande tråd.. haha.. nja, tycker det mest e dumpuck ifrån alla håll i den tråden... Men visst roande 🙂 Såja. Nu har jag oxå skrivit. 😄 Sweet Jebus... jag snackade en femliters dunk med bensin, du kastade på ett helt fat. 😄
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 appropå iinget alls.. var är forumets egna lilla Muffinsbakere? Nattis? Är han borta med vinden?
Linus Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😉 Mycket underhållande tråd.. haha.. nja, tycker det mest e dumpuck ifrån alla håll i den tråden... Men visst roande 🙂 Såja. Nu har jag oxå skrivit. 😉 Sweet Jebus... jag snackade en femliters dunk med bensin, du kastade på ett helt fat. 😄 🙂
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ah! troligen! tröttsam disk det där Nej nej, absolut inte... jag vill verkligen hälla mer bensin på den där elden; men är rädd jag blir bannad om jag gör det.. 😉 Mycket underhållande tråd.. Jag sa ju det!! Bästa tråden för tillfället!! (denhär tråden är såklart ännu bättre men det är underförstått)
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 !!! Det går ju inte att undvika tråden!! I WANT I ANT I WANT!! 😉
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 !!! Det går ju inte att undvika tråden!! I WANT I ANT I WANT!! 😆 Jag vet... Jag försöker hålla mig därifrån men det är knepigt. 🙂
Recommended Posts