Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) OMG!! 😕 https://www.studio.se/index.php?showtopic=20355 Danny can vara riktigt skön ibland! 😳 Redigerat 10 januari 2006 av Pazo
mornel Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej!
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😕 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😳
mornel Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar.
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 www.ozaki.com.tw De var iaf snygga... sen hur de låter...
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) LINUS...ehm ehm...---> https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry282885 Redigerat 10 januari 2006 av Pazo
mornel Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁 Och chips och pizza! ... Måste köpa pizza imorrn.
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁 Och chips och pizza! ... Måste köpa pizza imorrn. Jag åt pizza innan idag. Är fortfarande skitmätt 🙁
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 www.ozaki.com.tw De var iaf snygga... sen hur de låter... Jag köpte sånna där ---> Klickklick till min dator nu för 200 kronor. 😕 Låter men inte så mycket mer... 😏 Fan! 200 spänn 🙁 Så mkt kostar ju typ en sladd 🙁
mornel Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁 Och chips och pizza! ... Måste köpa pizza imorrn. Jag åt pizza innan idag. Är fortfarande skitmätt 🙁 Du borde ha ätit två!
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁 Och chips och pizza! ... Måste köpa pizza imorrn. Jag åt pizza innan idag. Är fortfarande skitmätt 🙁 Du borde ha ätit två! orkade inte äta upp hela ens ju! 🙁
mornel Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Vi förflyttade oss, nu är vi hemma hos mig. Partej! Fan för tentan imorgon!! Hade ju varit fest ikväll annars 😏 Ska inte du vara lite sociel med de andra grabbarna Mornel? 😕 Jo jo, det kom med hem till mig! Nu pumpar vi Thunderbirds Are Now! och dricker romdrinkar. Alkohol... 🙁 Och chips och pizza! ... Måste köpa pizza imorrn. Jag åt pizza innan idag. Är fortfarande skitmätt 🙁 Du borde ha ätit två! orkade inte äta upp hela ens ju! 🙁 Mes 🙂
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😏 Väl talat! Vem är det på avataeren? Gissa 3 gånger. 😕 1. Göran Persson 2. Mahatma Gandhi 3. Du?
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 🙁 Väl talat! Vem är det på avataeren? Gissa 3 gånger. 🙁 1. Göran Persson 2. Mahatma Gandhi 3. Du? rÄTT! 😕 😏 Coolt! Jag hade inte väntat mig att du såg ut så, jar alltid föreställt mig dig som reason.se-killen, med en musik mustasch.
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag menade inte musik utan muskig. Skyller på romen.
mornel Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jisses, jag kommer att må riktigt dåligt imorgon bitti
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) nu äre mornel som är mesig! sova såhärdags? 😛 Redigerat 11 januari 2006 av Pazo
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Alltså! Rap tråden är en av de bästa på länge!! 😛😛
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Skrev ett långt inlägg i den tråden nu! ... Dagens bästa 😛
Recommended Posts