Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😉 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😱 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😄 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😆😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😄 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😎 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😉😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool Min avatar? 😱
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😄 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😎 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😉😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool Min avatar? 😱 Yupp, najs mössa 😎
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😄 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😎 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😉😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool Min avatar? 😱 Yupp, najs mössa 😎 Keps Faktiskt 😎
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😄 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😎 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😉😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool Min avatar? 😱 Yupp, najs mössa 😎 Keps Faktiskt 😎 Jaja märk ord bara. Här försöker man vara snäll och så får man skit för det. 😎
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😆 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😕 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) Jag med... 😱
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😎 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😎 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😉😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕 Din är kool Min avatar? 😱 Yupp, najs mössa 😎 Keps Faktiskt 😎 Jaja märk ord bara. Här försöker man vara snäll och så får man skit för det. 😄 😄😎
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😎 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😉😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😄 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😄😎 Jag diggar nuvarande mössa 😱 Din är kool Min avatar? 😆 Yupp, najs mössa 😎 Keps Faktiskt 😎 Jaja märk ord bara. Här försöker man vara snäll och så får man skit för det. 😎 😎😎 Keps med pälsfodring? 😕
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😎 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😉😕😆 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😄 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😄😎 Jag diggar nuvarande mössa 😱 Din är kool Min avatar? 😆 Yupp, najs mössa 😎 Keps Faktiskt 😎 Jaja märk ord bara. Här försöker man vara snäll och så får man skit för det. 😎 😎😎 Keps med pälsfodring? 😕 Kolla där uppe! den tecknade bilden är tagen precis före bilden på min avatar 🙂
Linus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Nån som känner igen den här? Your browser does not support the HTML5 audio tag
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 😕 😕 OMG va snygg han är... 😱😆 :lol: Men nu måste jag sova min skönhetssömn o drömma om Pazo... puss o kjam / kyzzar o smek Viktojjj
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 <-- Där är jag. På riktigt. Coolt va? 😕😕 OK, jag fixar en ny i morrn i profil, nu måste jag sova. Du är söt Grahn!
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 <-- Där är jag. På riktigt. Coolt va? 😱😆 😕 Ska nog drömma om dig också när jag tänker efter, Grahn 😕
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Nån som känner igen den här? Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅter lite som thriller i början 😕 KÄnner inte igen den. Men den var redigt cool. Bara dålig inspelning känns de som.
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 <-- Där är jag. På riktigt. Coolt va? 😕😕 Fan va läcker 😱
Linus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Nån som känner igen den här? Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅter lite som thriller i början 😕 KÄnner inte igen den. Men den var redigt cool. Bara dålig inspelning känns de som. Kassettband är inte kända för hög ljudkvalitet - och dessutom spelade jag in låten på kassetten för 17 år sedan 😕
Recommended Posts