Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Sporttråden nådde inte förväntade tittarsiffror, även om Pazo blev glad! 😏 Musik + Sport = Fungerar sällan Men brudar + Sport brukar 😳 Njae inte riktigt så bra va? Har du inte undrat varför det finns cheerleading? Jo, det är för att tjejer inte kan sporta ( i jämförelse med män)! 🥰 Nu åker jag på stryk av alla feminister befarar jag.,
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den där lilla beatmastern är ju grymt jobbig... banna honom eller nåt snälla! 😏 Appråpå ingenting: Snacka om att livet är orättvist: tråd... Den där killen, kembaah, har ett par TR-5 och ett Emu 1820M-kort... men han vet inte hur man söker på forumet, hur man söker på google, eller hur man tar reda på vad balanserade kablar är för nåt... Livet är orättvist! 🙁 .Viktor 😳 Är lille viktor lite putt idag Äre nåt du vill prata om? 🥰 Nädå... när jag läste tråden tyckte jag bara att det va lite orättvist... Men tomten kom ju med fina KRK monitorer till mig så jag ska inte klaga 😄 oså har jag ju dig 🙂 :) 🥰
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Sporttråden nådde inte förväntade tittarsiffror, även om Pazo blev glad! 😏 Musik + Sport = Fungerar sällan Men brudar + Sport brukar 😳 Njae inte riktigt så bra va? Har du inte undrat varför det finns cheerleading? Jo, det är för att tjejer inte kan sporta ( i jämförelse med män)! 🥰 Nu åker jag på stryk av alla feminister befarar jag., Smisk smisk...
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den där lilla beatmastern är ju grymt jobbig... banna honom eller nåt snälla! 😏 Appråpå ingenting: Snacka om att livet är orättvist: tråd... Den där killen, kembaah, har ett par TR-5 och ett Emu 1820M-kort... men han vet inte hur man söker på forumet, hur man söker på google, eller hur man tar reda på vad balanserade kablar är för nåt... Livet är orättvist! 🙁 .Viktor 🥰 Är lille viktor lite putt idag Äre nåt du vill prata om? 🥰 Nädå... när jag läste tråden tyckte jag bara att det va lite orättvist... Men tomten kom ju med fina KRK monitorer till mig så jag ska inte klaga 🥰 oså har jag ju dig 🥰 :wub: 🥰 Jag märkte allt att din ton ändrades lite när du börja se beatmastern.. Du är inte helt dig själv känns de som 😕 Men de gör inge 🥰 😄
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... 😏😕🥰🥰🥰 !!!!
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den där lilla beatmastern är ju grymt jobbig... banna honom eller nåt snälla! 😕 Appråpå ingenting: Snacka om att livet är orättvist: tråd... Den där killen, kembaah, har ett par TR-5 och ett Emu 1820M-kort... men han vet inte hur man söker på forumet, hur man söker på google, eller hur man tar reda på vad balanserade kablar är för nåt... Livet är orättvist! 🙁 .Viktor 🥰 Är lille viktor lite putt idag Äre nåt du vill prata om? 🥰 Nädå... när jag läste tråden tyckte jag bara att det va lite orättvist... Men tomten kom ju med fina KRK monitorer till mig så jag ska inte klaga 🥰 oså har jag ju dig 🥰 :wub: 🥰 Jag märkte allt att din ton ändrades lite när du börja se beatmastern.. Du är inte helt dig själv känns de som 🥰 Men de gör inge 😄 🙁 Nja... jag har ju förlorat mitt studionördliv lite grann tyvärr 🙁 Va jättelänge sen som jag slösade bort en hel helg här... 🙁 men hoppet finns kvar 😏 😄
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den där lilla beatmastern är ju grymt jobbig... banna honom eller nåt snälla! 😕 Appråpå ingenting: Snacka om att livet är orättvist: tråd... Den där killen, kembaah, har ett par TR-5 och ett Emu 1820M-kort... men han vet inte hur man söker på forumet, hur man söker på google, eller hur man tar reda på vad balanserade kablar är för nåt... Livet är orättvist! 🙁 .Viktor 🥰 Är lille viktor lite putt idag Äre nåt du vill prata om? 🥰 Nädå... när jag läste tråden tyckte jag bara att det va lite orättvist... Men tomten kom ju med fina KRK monitorer till mig så jag ska inte klaga 🥰 oså har jag ju dig 🥰 :wub: 🥰 Jag märkte allt att din ton ändrades lite när du börja se beatmastern.. Du är inte helt dig själv känns de som 🥰 Men de gör inge 😄 🙁 Nja... jag har ju förlorat mitt studionördliv lite grann tyvärr 🙁 Va jättelänge sen som jag slösade bort en hel helg här... 🙁 men hoppet finns kvar 😏 😄 Haha. Betyder ju bara att du har greje å göra 🙂 sånt är ju fint det också 🙁
Linus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😏
Pico Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 🥰 😏😕🥰
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 🥰 😏😕🥰 Fan Grahn,köp ny mössa....
Pico Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) Äre nån som har hört min nya Hit? Näe.. 😏 Edit: Ja "nån" kanske, men inte jag.. 😕 Redigerat 10 januari 2006 av Pico
Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😏 😕 Jag tänkte faktiskt skriva med bindestreck men ångrade mig. Trodde inte att någon skulle komma ihåg det. Men jag hade fel 🥰
Pico Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😕 🥰 Jag tänkte faktiskt skriva med bindestreck men ångrade mig. Trodde inte att någon skulle komma ihåg det. Men jag hade fel 🥰 Homoerotiska stavningar glömmer man inte i första taget.... 😏
Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😕 🥰 Jag tänkte faktiskt skriva med bindestreck men ångrade mig. Trodde inte att någon skulle komma ihåg det. Men jag hade fel 🥰 Homoerotiska stavningar glömmer man inte i första taget.... 😏 sant
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 🥰 😏😕🥰🥰🥰🥰 !!!!!
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Äre nån som har hört min nya Hit? Näe.. 😏 Edit: Ja "nån" kanske, men inte jag.. 🥰 Inte jag heller... 😕
Linus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Jag har hittat många av mina gamla kassetter 😕 Lyssnar igenom och för över gamla inspelningar jag hittar till datorn... Hittar också många schyssta låtar jag inte känner igen. 😏 Kanske skulle posta några klipp här ifall nån känner igen dem?
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 VIlken typ av uppgift ska jag göra: Alternativ # 1- Skissa kurvan med hjälp av dess asymptoter samt beräkna extremvärden 2- Lös integralerna 3- Första ordningens differentialekvationer 4- andra ordningens differentialekvationer 5- Rotationskroppsvolym
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Jag har hittat många av mina gamla kassetter 😕Lyssnar igenom och för över gamla inspelningar jag hittar till datorn... Hittar också många schyssta låtar jag inte känner igen. 😏 Kanske skulle posta några klipp här ifall nån känner igen dem? Nånting som går att remixa på nogot vis? 🥰
Pico Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Jag har hittat många av mina gamla kassetter 🥰Lyssnar igenom och för över gamla inspelningar jag hittar till datorn... Hittar också många schyssta låtar jag inte känner igen. 😏 Kanske skulle posta några klipp här ifall nån känner igen dem? Hittade nyligen ett band där jag hade spelat in gitarr, när jag just hade börjat spela. Intressant att höra... 😕
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 🥰 🥰🥰🥰 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 🥰😏😕 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre))
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 VIlken typ av uppgift ska jag göra:Alternativ # 1- Skissa kurvan med hjälp av dess asymptoter samt beräkna extremvärden 2- Lös integralerna 3- Första ordningens differentialekvationer 4- andra ordningens differentialekvationer 5- Rotationskroppsvolym BUUUHUUUMMMP! 😏
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den där lilla beatmastern är ju grymt jobbig... banna honom eller nåt snälla! 😕 Appråpå ingenting: Snacka om att livet är orättvist: tråd... Den där killen, kembaah, har ett par TR-5 och ett Emu 1820M-kort... men han vet inte hur man söker på forumet, hur man söker på google, eller hur man tar reda på vad balanserade kablar är för nåt... Livet är orättvist! 🙁 .Viktor 🥰 Är lille viktor lite putt idag Äre nåt du vill prata om? 🥰 Nädå... när jag läste tråden tyckte jag bara att det va lite orättvist... Men tomten kom ju med fina KRK monitorer till mig så jag ska inte klaga 🥰 oså har jag ju dig 🥰 :wub: 🥰 Jag märkte allt att din ton ändrades lite när du börja se beatmastern.. Du är inte helt dig själv känns de som 🥰 Men de gör inge 😄 😄 Nja... jag har ju förlorat mitt studionördliv lite grann tyvärr 🙁 Va jättelänge sen som jag slösade bort en hel helg här... 🙂 men hoppet finns kvar 😏 🙁 Haha. Betyder ju bara att du har greje å göra 🙂 sånt är ju fint det också 🙁 Jo... men det är så oforumskt 🙁
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😉 😆😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😱 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😄 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😆😎 Jag diggar nuvarande mössa 😕
Per_a_55 Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den homoerotiska stämningen trappas upp.... Den h-o-m-o-e-r-o-t-i-s-k-a stämningen menar du? 😆 😱😆😆 Fan Grahn,köp ny mössa.... <-- Är den bättre? 😆😕😕 Super! (fast jag gillade din gamla avatar bättre)) 😉 Jag kan byta. Fast jag har en annan på G där man kan se hur jag ser ut i profil. Det är ganska coolt oxå. 😆😄 Koolt (för att travestera Grahn....) Kör en profil sågör jag det med...
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 VIlken typ av uppgift ska jag göra:Alternativ # 1- Skissa kurvan med hjälp av dess asymptoter samt beräkna extremvärden 2- Lös integralerna 3- Första ordningens differentialekvationer 4- andra ordningens differentialekvationer 5- Rotationskroppsvolym BUUUHUUUMMMP! 😕 😕
Recommended Posts