Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Spam? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😆 Linus! Jag känner knappt igen dig... Den där tomteluvan var en bra disguise! Jag tyckte att tomteluvan skulle åka av. Men jag är inte hemma, så jag har inte tillgång till min "riktiga" avatar idag 🙂 Ni kommer säkert att känna igen mig om 2 dagar eller så... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😆 Linus! Jag känner knappt igen dig... Den där tomteluvan var en bra disguise! Jag tyckte att tomteluvan skulle åka av. Men jag är inte hemma, så jag har inte tillgång till min "riktiga" avatar idag 😆 Ni kommer säkert att känna igen mig om 2 dagar eller så... 😄 Tomteluvan ska sitta till Knut!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vem fan är Knut? Känner du inte Knut? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Ojdå! Nån som har kvar tomte-avataren i cache och kan maila över till mig isåfall? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Har redan avpyntat i hemmet, så luvan fick åka också. Avpyntningen i hemmet gjorde jag iofs efter julen 2004, blev ingen pyntning alls denna julen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Har redan avpyntat i hemmet, så luvan fick åka också. Avpyntningen i hemmet gjorde jag iofs efter julen 2004, blev ingen pyntning alls denna julen. 😄 Rationellt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Har redan avpyntat i hemmet, så luvan fick åka också. Avpyntningen i hemmet gjorde jag iofs efter julen 2004, blev ingen pyntning alls denna julen. 😄 Rationellt! Indeed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag trodde inte att det var dags att ta av sig luvan förrän trettondagen? Ojdå! Nån som har kvar tomte-avataren i cache och kan maila över till mig isåfall? 😄 Sorry, kan inte hjälpa dig. Men du kan ju använda den här sålänge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vem fan är Knut? Känner du inte Knut? 🙂 Jasså han! 😆😳 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Nej, om man skulle hem och öva lite Elvis P... 😄 Edda: Redigerat 2 januari 2006 av Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 The King! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Gote has left the forum... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Är konserten redan slut 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) DAMN! Skaffa er Chris Liebings och Ben Sims Sambal Olek. Den krossar allt i sin väg. Pazo, du gillar 🙂 Ge mig! 😄 Redigerat 2 januari 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Sådär! Nu sticker jag. Hej hej....... ...Monika, hej på dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Hejdå då! 😄 Jag var ute i snön innan. Åkte lite traktorsdäck igen. Fast denna gång bara nerför en lliten backe. På onsdag blire nog att åka efter skooter 🙂 Redigerat 2 januari 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, Your browser does not support the HTML5 audio tag om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 😄 Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Be-bop-a-lula Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterthegreat Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Peter Hoppas på att hans midi-klaviatur kommer imorrn. *Håller tummarna* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Peter Hoppas på att hans midi-klaviatur kommer imorrn. *Håller tummarna* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 God morgon! Kolla Linus har skaffat en Linus-avatar! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 God morgon! Kolla Linus har skaffat en Linus-avatar! 🙁 Ja, hur länge kan man ha tomteavatar egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 DAMN! Skaffa er Chris Liebings och Ben Sims Sambal Olek. Den krossar allt i sin väg. Pazo, du gillar 🙂 Ge mig! 🙁 Du får väl ladda ner! 😉 Eller så söker du på Juno bara! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vem fan är JunO? 🙁 You know... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 God morgon! Kolla Linus har skaffat en Linus-avatar! 🙁 Ja, hur länge kan man ha tomteavatar egentligen? Inte länge alls! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Nu har vi fått några jävla hiphop-tweens som spammar forumet med reklam för hiphop "productioner". 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts