Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Billiga patroner... Min HP kostar färgpatronen 329:- och den svartvita 279:- 🙂 Va haru för modell? Deskjet 5150. Köper patronerna från elgiganten, dom räcker ett drygt år för mig. Aha. Det är typ flera färger i en patron till den.. Blir de bra utskrifter? (Typ normal) Jag tycker dom blir rätt bra. Tog en del kort på pappas tavlor som jag skrev ut på HPs "billiga" fotopapper (170g) och dom blev tom godkända av konstnären själv.
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Howdyho! Biaatch! Säg inte sådär, jag blir ledsen 🙁 Jag fick resultatet på min hemtenta idag. Blev underkänd. Så jävla förvånande och det känns verkligen skit. Nu måste jag skriva salstenta om två veckor. 🙁 :( 🙁 Men, jag menade det som ett vänligt hälsningsord 😕 Inte roligt dedär med tentan 🙁
mornel Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Skulle bara hälsa från "Budden" at hann gillade flight skivan, mornel. 😕 Mystrow-Felowdiners altså! :rolleyes Kul! Du får hälsa tillbaka att jag tycker att han är en grym mc!
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Hej k9 🙁Skaru köpa mina trummdelar elle? 😕 hö hö nej! det vart tyväe inte så 🙁 jag ville ha ett set till men ingen annan var intreserade av det, så....
Pico Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Billiga patroner... Min HP kostar färgpatronen 329:- och den svartvita 279:- 🙁 Va haru för modell? Deskjet 5150. Köper patronerna från elgiganten, dom räcker ett drygt år för mig. Aha. Det är typ flera färger i en patron till den.. Blir de bra utskrifter? (Typ normal) Jag tycker dom blir rätt bra. Tog en del kort på pappas tavlor som jag skrev ut på HPs "billiga" fotopapper (170g) och dom blev tom godkända av konstnären själv. 🙁 Det verka ju positivt. Ska nog ta och klura ännu mer på en HP då... 🙁 Jag har en sån HP jag med.. är nöjd, förutom att patronerna kostar. 😕 Nästa skrivare blir en laser.
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Hej k9 🙁Skaru köpa mina trummdelar elle? 🙁 hö hö nej! det vart tyväe inte så 🙁 jag ville ha ett set till men ingen annan var intreserade av det, så.... 🙁 😕🙁
mornel Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Mornel - A part of mans world 🙁 😕 Hur går det med remixen? 🙁
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Mornel - A part of mans world 🙁 🙁 Hur går det med remixen? 🙁 öhm. inte bra 😕 Gjorde en ändring men de blev nog inte så bra, eller så blir den rätt annorlunda än orginalet 🙁 Så jag ska spawna lite på den jag har nu, och på en anna mer trancig 🙁
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Pazzo! har du fortfarande hunnit med att läsa alla inläggen i denna tråd? 😕 jopp 🙁
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Pazzo! har du fortfarande hunnit med att läsa alla inläggen i denna tråd? 🙁 jopp 🙁 Vilket är det bästa inlägget, tycker du? 😕 men de finns ju så många 🙁
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? 🙁 Sluta posta smmtidigt fast före har jag ju sagt! 🙁🙁🙁 Men om han postar samtidigt fast efter då? 😕
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till...
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till... Eller hur 🙁
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till... Eller hur 🙁 LOIP ?
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till... Jag behöver en redig balk att förstärka golvet med............ 🙁
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till... Jag behöver en redig balk att förstärka golvet med............ 🙁 Tack! Den kan jag ju enkelr förstora genom att zooma litet, så nu kan jag sälja sågen! 🙁 Så lite så, alltid glad att vara till hjälp!
Per_a_55 Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag vet iaf vilket som var tråkigast 🙁 Vilket? Inlägget där Per la upp en hel Lagbalk ... 😕 Vill du ha en till... Jag behöver en redig balk att förstärka golvet med............ 🙁 Ja det är ju i regel ingen dum idé... 🙁 Inget reglage utan handtag............. Man ger ju gärna ett handtag om det behövs
Recommended Posts