Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har ni såsat? 😄 Vad betyder det? Att ni har mumsat och spillt sås.. 😄 Nä, att såsa är att ta det lugnt. Softa! 😄 Och lite extra tvist eftersom hon heter Bea 😉
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har ni såsat? 😄 Vad betyder det? 🙂 Att ni har mumsat och spillt sås.. 😄 Nä, att såsa är att ta det lugnt. Softa! 😄 Och lite extra tvist eftersom hon heter Bea 🙂 Ja det var de vi gjorde 🙂 Egentligen heter hon ju Beatrice 😛
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 😛 Du märkte 🙂 😄 Du varnade ju i förväg 😄 Men varken Grahn eller Linus märkte 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har brännt ut en cd för att testa acustiken i rummet 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 🙂 Du märkte 🙂 😄 Du varnade ju i förväg 🙂 Men varken Grahn eller Linus märkte 🙂 😛 Va? 😄 Där ser du 🙂😄
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har brännt ut en cd för att testa acustiken i rummet 😄 Coolt! Det verkar som att du har värsta hifi anläggningen!? 🙂 haha.. inte än! dock håller jag på och skaffar. Har som sagt köpt Cd-spelaren. Men jag är på jakt efter resten nu.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 🙂 Du märkte 🙂 😄 Du varnade ju i förväg 🙂 Men varken Grahn eller Linus märkte 🙂 😛 Va? 😄 Där ser du 🙂😄
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har brännt ut en cd för att testa acustiken i rummet 😛 Coolt! Det verkar som att du har värsta hifi anläggningen!? 😄 haha.. inte än! dock håller jag på och skaffar. Har som sagt köpt Cd-spelaren. Men jag är på jakt efter resten nu. Koolt! 🙂 Jo jag vet! Har varit glad hela dan bara för jag köpte den 🙂
morbid (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag vill också skriva i den här tråden... Och se så lätt det gick! 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag vill också skriva i den här tråden... Och se så lätt det gick! 🙂 Du är välkommen att skriva mer också 😄
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Själv är jag i en musikskaparsvacka 🙂 Redigerat 8 januari 2006 av Pazo
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Själv är jag i en musikskaparsvacka 🙂 Du med? 😄 Jag har inte gjort något på flera månader. Jag har försökt ett antal gånger! men jag gör bara lite. sen vet jag inte vad mer jag ska göra... och inget blir bra känns de som 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Kolla vem som är #2 Grahn... De var de jag syfta på innan 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Själv är jag i en musikskaparsvacka 🙂 Du med? 😛 Jag har inte gjort något på flera månader. Jag har försökt ett antal gånger! men jag gör bara lite. sen vet jag inte vad mer jag ska göra... och inget blir bra känns de som 😄 Ja kanske är bra och göra något annat istället då och bygga ihop en sjysst ljudanläggning till exempel. Och sedan spela in när man får lust. Själv ska jag fixa så att jag får bra bild och ljud så jag kan sitta och kolla på musikdvd. 🙂😄
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 En knepig grej jag kommit på är att jag måste möblera om i mitt rum för att kunna ha steron ra placerad. Måste ha ett litet skrivbor då att jag kan ha högtalarna på sidorna av den, och dessutom djup så att jag kan ha skärmen vinkelrät mot väggen
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Kolla vem som är #2 Grahn... De var de jag syfta på innan 🙂 Jahaa då hajar jag. 😄 1529 upp til dig grahn 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Kolla vem som är #2 Grahn... De var de jag syfta på innan 🙂 Jahaa då hajar jag. 😄 1529 upp til dig grahn 😛 Lycka till! 🙂 😄🙂 EDITH: jag hade fel bortse detta 😄 Redigerat 8 januari 2006 av Pazo
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Bildgoogla på ordet "sugen" så ska ni få se på mumsiga bilder... 🙂 😄🙂😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Mornel, passa dig, för mycket trance är väldigt skadligt för hälsan.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Mornel, passa dig, för mycket trance är väldigt skadligt för hälsan. Om trance är det så är även Deeep och Funk det 🙂
Pazo Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Funderar på att lägga mig, så att man inte vrider på dygnet helt som pico!
Recommended Posts