Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vaffö plågar jag mig så här? 😄Dygnsrytm ställd åt helskotta... Dygnsrytm är för mesar... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... 😄 När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Någonstans är det nog ambitionen, ja. Jag har ju aldrig förstått de där banden som Depeche Mode och The Cure. De gör musik som påstår sig uttrycka något, men det är bara helt tomt. Det är komplett meningslös musik baserad på just de där klyschorna. Där finns ingen feber, inget Afrika, inget sväng. Kanske är det för att jag ursprungligen är trummis. Men här hemma räcker det ju med att titta på Lundell och Thåström och deras trötta rockgubbeversion av ”integritet” för att vilja göra precis tvärtom. Vad säger fansen som diggar både Hellström och Thåström? 😄 Vems sida kommer de att ställa sig på? Håkans sida? Eller trötta rockgubben? Håkan, lär dig sjunga innan du kallar någons musik för "komplett meningslös"! 😏 Jag hörde förresten en låt på VH-1 i förrgår med Depeche. Jag vet inte huruvida den är ny eller gammal, men jag hade inte hört den förut. Och den var kanon! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag älskar människor som sitter inne med "sanningen" och bestämmer vad som är rätt och fel... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag älskar människor som sitter inne med "sanningen" och bestämmer vad som är rätt och fel... 😏 Jag tycker om dig med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Nu har jag hittat den! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag älskar människor som sitter inne med "sanningen" och bestämmer vad som är rätt och fel... 😏 Jag tycker om dig med... 😄 Vägled mig O Store Pico! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 (redigerat) Jag älskar människor som sitter inne med "sanningen" och bestämmer vad som är rätt och fel... 😏 Jag tycker om dig med... 😄 Vägled mig O Store Pico! 😄 1. Du skall icke Nörda! 2. Respektera din Keyboard och Studio! 3. Du skall inga andra Guror hava jämte Fender. 4. Gör mot din kompressor som du vill att kompressorn skall göra mot dig! Fortsättning följer... Redigerat 2 januari 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 1. Du skall icke Nörda! Där sprack det... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 1. Du skall icke Nörda! Där sprack det... 😉 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Näe, nu blir det film och några koppar kaffe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Näe, nu blir det film och några koppar kaffe... Vad blir det för film? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 ... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 ... 😉 ... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Näe, nu blir det film och några koppar kaffe... Vad blir det för film? 😉 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 ... 😉 ... 😛 ... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 ... 😉 ... 😛 ... 😏 ... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Kul att David redan kommit in i den hjärtliga Off Topic-gemenskapen efter tre månader i forumet 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Kul att David redan kommit in i den hjärtliga Off Topic-gemenskapen efter tre månader i forumet 😛 Absolut! 😏 Och han är till 63% off topic... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Sound Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Grattis grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Grattis grattis Tack! 😏😛 Din avatar är förresten sjukt irriterande! 😏 Brorsans är ju lite mer diskret... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Grattis grattis tackar och bockar ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Oops!... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Linus! Jag känner knappt igen dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Linus! Jag känner knappt igen dig... Den där tomteluvan var en bra disguise! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Ohhh sweet, spammar längsta tråden i sömnen.. Grahns postcount är i farozonen. 😆 Det var jävligt länge sen man såg målaren alltså! Hur är livet ute i den riktiga världen? jo tack det är bra.. nu iallafall. Men jag skriver inte här för det går för fort! 😆 jag hinner inte med er.. 😄 Jag har tappat bort min sm57a.. den ligger här någonstans i rummet... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Linus! Jag känner knappt igen dig... Den där tomteluvan var en bra disguise! På med luvan igen! Jag får kväljningar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts