Danabacken Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 F*** i'm bored too!! 😏 What the fuck's up with the fucking F*** you fuckers? Fuckin' nothin', mothafacka! Fuck oxå! Ska upp 7 imorn!!! 😄 😄 6.30 tittar du på här... 😄 😮 !! precis 😄 😛
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 😏 Vad handlar MuLink om grahn? massa användbara länkar eller?
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 😱 Vad handlar MuLink om grahn? massa användbara länkar eller? Näe man använder för att spela fotboll med... 😆 Oket. Vilken position har "övriga länkar" i laget då? 😆
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Stör mig på denna eviga väntan på Popmongot att få något gjort.Vill ju lära mig skills och bli bättre, jobba och tjäna pengar, ragga groupies! Är det roligt alltså? 😱 Ska man joina dig pico? 😆 Det är skitkul! Regga dig och skapa en karaktär i Stockholm så kan du hänga med mig och Marcus!
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Om man skulle ta och få i sig lite mat i magen 😱
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Om man skulle ta och få i sig lite mat i magen 😱 Låter smarrigt.
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Om man skulle ta och få i sig lite mat i magen 😱 Låter smarrigt. Det är det också 😆
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kan bumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP!
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! 😱
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! 😱 Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😆
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😳 Vilket index?
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😉 Vilket index? Ja men... kategori-indelningen då? 😳
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😉 Vilket index? Börsindex... 😳 Börsen rasar!! Sälj allt, Sälj allt!
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😄 Vilket index? Ja men... kategori-indelningen då? 😳 Är det inte fasta placeringar där? 😉 Jag är helt bortkollrad.
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😄 Vilket index? Ja men... kategori-indelningen då? 😳 Är det inte fasta placeringar där? 😉 Jag är helt bortkollrad. Jo, jag tror Herr Olsberg håller på att möblera om dock. Övrigt hamnade längst ned efter att han nämnde något om att göra en forumdel för "Mixologi-mixar"... 😄
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Oj... om vi alla tar i på en och samma gång kanske vi kanbumpa den här tråden till toppen av index-sidan igen! Kom igen... 1... 2... 3... BUMP! Vadå, var det bara för mig som kategorin Övrigt hamnade längst ned i indexet? Låter snudd på omöjligt.. 😄 Vilket index? Ja men... kategori-indelningen då? 😳 Är det inte fasta placeringar där? 😉 Jag är helt bortkollrad. Jo, jag tror Herr Olsberg håller på att möblera om dock. Övrigt hamnade längst ned efter att han nämnde något om att göra en forumdel för "Mixologi-mixar"... 😄 Aha! Var låg övrigt förut?
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Jag har typ aldrig kikat på kategoriindelningen. Surfar alltid på forumet via den här: https://www.studio.se/discover/
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Mellan kategorierna forum.studio.se och Låtskriveri.
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 sa mornel: Jag har typ aldrig kikat på kategoriindelningen. Surfar alltid på forumet via den här: https://www.studio.se/discover/ Ja och nu kan jag komma att behöva göra detsamma. Blev bara lite för jobbigt med denna forumkupp!
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 sa Pico: Ja och nu kan jag komma att behöva göra detsamma. Blev bara lite för jobbigt med denna forumkupp! Haha.
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 <-- Ledig imorgon! Eller, "inga schemalagda lektioner" ligger närmare sanningen.
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 <-- Ledig imorgon! Eller, "inga schemalagda lektioner" ligger närmare sanningen. <-- Arbetslös imorgon! 😳
Overkill Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 sa Grahn: Jag håller på att skriva låtar så jag kan börja åka ut på spelningar. Du kan ju ta andras låtar också... 😮
Overkill Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Idag måste jag leta efter min mp3-spelare...Jag glömde den i datasalen fredagen innan lovet 😮 Men mina skivor kommer idag 😄
Overkill Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Juste! Overkill! Sa inte du nån gång att du hade köpt en skitbillig meshugga platta? 😛 Billigo ch billig...99 kronor 😮 MEn jag köpte en skiva med Ted Nugent och den var billig (dvs 10 kronor). SIst jag köpte skivor så köpte jag fyra stycken med Gilby Clarke och alla kostade 10 kr/st 😄😄
Recommended Posts