ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Antingen så förstod du inte mitt skämt, eller så missförstod jag ditt kontraskämt. 😕 Edit: Glömde det tredje och egentligen mest uppenbara alternativet; det var inte kul! 😉 Det var en blandning av alla tre tror jag 😕
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Antingen så förstod du inte mitt skämt, eller så missförstod jag ditt kontraskämt. 😕 Edit: Glömde det tredje och egentligen mest uppenbara alternativet; det var inte kul! 🙂 Det var en blandning av alla tre tror jag 😉 Skulle väl vara jag i ett nötskal att framkalla något sådant... Det har hänt mer än en gång att jag sagt något och folk bara står och ser fundersamma ut... 😕 Sen får man tre motreaktioner, från samma människa, på en och samma gång. Underligt, fantastiskt underhållande och frustrerande... 😄
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Klockan är 16, jag tror fan jag kommer fixa det här idag.. är inne på sjunde andningen nu. Om fem timmar skall jag gå och lägga mig. 😄
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Klockan är 16, jag tror fan jag kommer fixa det här idag.. är inne på sjunde andningen nu. Om fem timmar skall jag gå och lägga mig. 😄 Har du varit vaken hela natten?
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Klockan är 16, jag tror fan jag kommer fixa det här idag.. är inne på sjunde andningen nu. Om fem timmar skall jag gå och lägga mig. 😄 Har du varit vaken hela natten? mm... sov mellan 13.30 och 19.30-20 igår, innan det har det varit bara 3-4timmar per natt i kanske en vecka. Det är helt åt skogen... 🙁
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 😄🙁😮 Jag har gått om k9 nu! Jag ligger på plats fyra i tråden.
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 😄🙁😮 Jag har gått om k9 nu! Jag ligger på plats fyra i tråden. 😄
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 😄 🙁 😮 Jag har gått om k9 nu! Jag ligger på plats fyra i tråden. 😄 Det firar vi med tårta:
Håkan Ekberg Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Om man inte har nått bättre för sig kan man ju alltid läsa igenom den här tråden från början. 😄 Håkan
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Nu ska jag dra och förmodligen köpa Cd-spelaren.. Tjena grabbs! Vad har jag missat? öhm. inte så mkt tror jag faktiskt... 😄
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Om man inte har nått bättre för sig kan man ju alltid läsa igenom den här tråden från början. 😄 Håkan Sätt igång!
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag köpte cd-spelaren! kom precis hem! ska bara sätta lite mat på ångkokning sen ska jag packa upp den 😄
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag köpte cd-spelaren! kom precis hem! ska bara sätta lite mat på ångkokning sen ska jag packa upp den 🙁 Show us!!! 😄
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jejemänsan, det gör det.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag köpte cd-spelaren! kom precis hem! ska bara sätta lite mat på ångkokning sen ska jag packa upp den 🙁 Show us!!! 😄 En sånhär fast svart Såhär då:
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 🙁
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 😮 haha! En såndär! Jag ska alltid vara så konstig å independet snubbe! 🙁
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 😮 haha! En såndär! Jag ska alltid vara så konstig å independet snubbe! 🙁 Pr3xiZ, så dfärör hra jga betsmät mgi frö tat tavsa lala rdo fle.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 😮 haha! En såndär! Jag ska alltid vara så konstig å independet snubbe! 🙁 Pr3xiZ, så dfärör hra jga betsmät mgi frö tat tavsa lala rdo fle. oeky!
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 😮 haha! En såndär! Jag ska alltid vara så konstig å independet snubbe! 🙁 Pr3xiZ, så dfärör hra jga betsmät mgi frö tat tavsa lala rdo fle. oeky! Nu belv tådren gkansa ksotnig...
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jojomänsan fattas bara. heter det inte jajamensan? 😄 Jo, men man försöker väl vara lite independent 😮 haha! En såndär! Jag ska alltid vara så konstig å independet snubbe! 🙁 Pr3xiZ, så dfärör hra jga betsmät mgi frö tat tavsa lala rdo fle. oeky!
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 *lättnad* Startade om den så började den så började den låte igen 😱
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Första låten jag spelar på nya Cd:n Metallica - S&M - Nothing Else matters 😱
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Min dator låter bara om fläkten går igång och det gör den nästan aldrig. Borde du inte vara glad om datorn är tyst? 😱😱
Recommended Posts