Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Löskokt ägg! 😛😄🙂 :) 🙂 Godare med hårdkokt! 😎😎😎😎😎 Nej... Ägg ska vara löskokta. Mumma med en lööös gula. En spontan tanke bara... Det finns ju hårdrock... Någonstans finns det alltså... Lösrock också då..? 😆 WOOOOORD!!! HÅCKI HÅCKI HÅCKI!! 😎
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Vem är killen i röd hjälm? hm... det ska va en liten finne Han kanske har finnar. MOAAHAHAH! 😆😛😄
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Löskokt ägg! 😆😛😄🙂 :) Godare med hårdkokt! 🙂😎😎😎😎 Nej... Jo. NEJ Jo. nej.
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Löskokt ägg! 😄🙂 :) 🙂😎 Godare med hårdkokt! 😎😎😎😎😎 Nej... Ägg ska vara löskokta. Mumma med en lööös gula. En spontan tanke bara... Det finns ju hårdrock... Någonstans finns det alltså... Lösrock också då..? 😆 WOOOOORD!!! HÅCKI HÅCKI HÅCKI!! 😎 Håckirockare..? 😛
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hårdkokta ägg är mer mångsidiga; man kan äta dem som de är, göra kaviarägg, ha dem på mackan, jonglera med dem etc.
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Löskokt ägg! 😄 :D 😄 :D 😄 Godare med hårdkokt! 😎😎😎😎😎 Nej... Jo. NEJ Jo. nej. JO! Om du säger nej efter det här blir det spegelvänt och förvandlas till ett jo. Inget du säger kan få dig att ha rätt. Tyvärr.
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hårdkokta ägg är mer mångsidiga; man kan äta dem som de är, göra kaviarägg, ha dem på mackan, jonglera med dem etc. Löskokta kan man ha till mycket också. Smörja gångjärn, dricka med sugrör och de är lättare att föra in...
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hårdkokta ägg är mer mångsidiga; man kan äta dem som de är, göra kaviarägg, ha dem på mackan, jonglera med dem etc. Löskokta kan man ha till mycket också. Smörja gångjärn, dricka med sugrör och de är lättare att föra in... Föra in? 😄
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 (redigerat) 😄 Ja, syftade på ätandet bara haha 😄 ... Lustigt vad ni gick igång 😄 . Länge sedan sist? 😄 Dock så såg jag en rätt äcklig filmstump på nätet en gång om en tjej och en kille som stoppade upp apelsiner, bananer och... Ägg i div. kroppsöppningar... Usch, ja... Brrr! 😄 Inte ett dugg... Eggande... Redigerat 26 februari 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Löskokt ägg! 😄 :D 😄 :D 😄 Godare med hårdkokt! 😎😎😎😎😎 Nej... Jo. NEJ Jo. nej. JO! Om du säger nej efter det här blir det spegelvänt och förvandlas till ett jo. Inget du säger kan få dig att ha rätt. Tyvärr. JO det kan det...
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 😄 Ja, syftade på ätandet bara haha 😄 ... Lustigt vad ni gick igång 😄 . Länge sedan sist? 😄 Dock så såg jag en rätt äcklig filmstump på nätet en gång om en tjej och en kille som stoppade upp apelsiner, bananer och... Ägg i div. kroppsöppningar... Usch, ja... Brrr! 😄 Inte ett dugg... Eggande... Äggande? Hohoho.
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten?
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 LÖSKOKTA ÄGG ÄR GODAST!!! Universumstopp!!! (Betyder att vidare påståenden om motsatsen är meningslösa)
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? Brute force...
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 LÖSKOKTA ÄGG ÄR GODAST!!! Universumstopp!!! (Betyder att vidare påståenden om motsatsen är meningslösa) Weeeei! 😄
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Usch vad jag är hungrig... Skrämma upp lite lasagne från gårdagen kanske. 😄
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? Brute force... Har sett större grejer komma in... 😄 Falukorv någon? 😄
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 LÖSKOKTA ÄGG ÄR GODAST!!! Universumstopp!!! (Betyder att vidare påståenden om motsatsen är meningslösa) Universumstopp gills inte i cyberrymden. Internetstopp!
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? Brute force... Har sett större grejer komma in... 😄 Falukorv någon? 😄 Om du sysslar med sånt vill jag inte hamna i sänghalmen med dig. ...det vill jag iofs inte i vilket fall.
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 LÖSKOKTA ÄGG ÄR GODAST!!! Universumstopp!!! (Betyder att vidare påståenden om motsatsen är meningslösa) Universumstopp gills inte i cyberrymden. Internetstopp! Uppkopplingstopp 😄 😄 :D
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? 3*V... =VVV...= Våld, Vilja och Vaselin... Hubba. Alltså äckligt är ju bara förnamnet... Killen fick in ett ägg, gick därefter och ställde sig på en matta och... Krystade ut ägget igen... Finns det folk som går igång på sådant..? Jisses! 😄😄😄
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? Brute force... Har sett större grejer komma in... 😄 Falukorv någon? 😄 Om du sysslar med sånt vill jag inte hamna i sänghalmen med dig. ...det vill jag iofs inte i vilket fall. 😄😄😄
mornel Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? 3*V... =VVV...= Våld, Vilja och Vaselin... Hubba. Alltså äckligt är ju bara förnamnet... Killen fick in ett ägg, gick därefter och ställde sig på en matta och... Krystade ut ägget igen... Finns det folk som går igång på sådant..? Jisses! 😄😄😄 Uh. Kanske borde införa lite censur i den här tråden.
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? Brute force... Har sett större grejer komma in... 😄 Falukorv någon? 😄 Om du sysslar med sånt vill jag inte hamna i sänghalmen med dig. ...det vill jag iofs inte i vilket fall. inte jag heller 😄
Dark Of Light Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 (redigerat) Hur i helsike får man in en apelsin nånstans förresten? 3*V... =VVV...= Våld, Vilja och Vaselin... Hubba. Alltså äckligt är ju bara förnamnet... Killen fick in ett ägg, gick därefter och ställde sig på en matta och... Krystade ut ägget igen... Finns det folk som går igång på sådant..? Jisses! 😄😄😄 Uh. Kanske borde införa lite censur i den här tråden. 😎 Här är hon med falukorven.. 😄😄 Äsch.. Funkade inte... Redigerat 26 februari 2006 av Dark Of Light
Recommended Posts