Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag hittar inte mina dj**la inbetalningskort till CSN!!! Och på tisdag måste de vara framme för girering, annars blir det förseningsavgift 340 kr!!

Kan man skriva på en neutral blankett? Vad ska man ha med?

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså typ...extrem komprimering...eehh...är ljudet komprimerat i digitalboxar?

Ja, ljudet är AC3-komprimerat eller med andra ord, Dolby Digital.

Men jag skulle inte säga att det är extrem komprimering, även fast olika digitalboxar kan vara olika bra på att avkoda ljudströmmen med olika hög ljudkvalitet. (Precis som olika mp3-kodare på datorn kan ge olika bra resultat.)

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag brukar lägga undan extra viktiga saker på "säkra ställen". De är så säkra att jag sedan knappt hittar dem själv!!! Passet till exempel hittade jag igår, efter två års bortavaro...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar lägga undan extra viktiga saker på "säkra ställen". De är så säkra att jag sedan knappt hittar dem själv!!! Passet till exempel hittade jag igår, efter två års bortavaro...

😆

Ingen skum kompis som "lånat" det för han skulle på "lång semester i utlandet pga problem med poli... jag menar, sambon" ?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu tänker jag bjuda på en sak jag gjorde för läääänge sedan när min kära vän Elin bad mig om ett beat att sjunga på. Jag fick för mig att sno lite saker. Fast det slutade inte där, jag snodde en hel jävla låt, rakt av.

http://marcusrombo.weldion.org/audio/1.mp3

Ganska likt va? 🥰 Man kan nästan höra henne i bakgrunden... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...