Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Vad fan, jag har tråkigt! Någon som ville tunea in till min stream och lyssna på Marcus Rombo när han mixar lite tech house?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Javisst. Works for me det här också 😎 ! Fast fick bara en spontan tanke 😆 ..? Man kanske skulle prova en lugnare, mer laid back trumkomp?? Alltså en mer subtil sådan 😱 . Åtminstånde till att börja med ? Bra och återigen stämningsfullt, det gillar jag! 😄

kanske man kan göra en sån version också 🥰

Annars gillar jag kontrasten mellan Snabb/lugn 😄

Absolut, men menade att man skulle komma just dithän efter en stund. När man liksom tror att, "jaha nu kommer det att vara såhär hela vägen". Någonstans efter de lugna partierna utan trummor, där skulle man ju kunna prova att smälla till?? 😄

Nåväl den var bra som den är nu också ju.. Man ska inte krångla till det hela för mycket heller.

Appråpå krångla, ska ut med hundfan nu, see ya´. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad fan, jag har tråkigt! Någon som ville tunea in till min stream och lyssna på Marcus Rombo när han mixar lite tech house?

Meh! så kan du ju inte göra! Lägga upp en stream som jag är intresserad av mitt i mitt meshuggalyssnande!

Skit it då! 😎

Ingen annan? 🥰

EDIT: Såg nyss att jag skrivit fel här 😱😆

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad fan ska jag göra då? 😆

Lär dig spela trumpet? Terrorisera kändisar? Var med i en ät-tävling? Häckla dåliga komiker?

Eller vänta, du kanske menade åt den här situationen och inte rent allmänt? Ursäkta... 😎😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Spelat in från TV.

Nu såhär efteråt...fladdrande ljud? Alltså typ...extrem komprimering...eehh...är ljudet komprimerat i digitalboxar?

Eehhh...

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...