mornel Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 "mornel - tramseli remake" 😎 Haha. Det var en gammal version av låten! Diggar den i varje fall... och då är jag inte en trance-nisse heller. Men du träffar helrätt på en del ställen i den låten, enligt min smak. Vad roligt! Tack för det. Tacka inte, kommer snart en räkning från en örondoktor från mig till dig. 😱 😆
Pico Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 "mornel - tramseli remake" 😱 Haha. Det var en gammal version av låten! Diggar den i varje fall... och då är jag inte en trance-nisse heller. Men du träffar helrätt på en del ställen i den låten, enligt min smak. Vad roligt! Tack för det. Tacka inte, kommer snart en räkning från en örondoktor från mig till dig. 😆 🥰 😎
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Hej viktor 😄 Tjena sötnows 😄 Fan vilket härligt lördagstempo ni har 😄 mhm! 😄 Hinner knappt med er idag 😎 Funderar på att göra ett skönt beat o sedan försöka rappa in din text på det 🥰😆 Det är mkt känsla i den texten! Mkt kärlek! 😄 Asmycket fan! 😄 😄😄😱😎
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Fyfan vad högt det är här inne nu! 😎 Nästan smärtgräns 😱
Pico Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Fyfan vad högt det är här inne nu! 😱 Nästan smärtgräns 😆 Nej då, lite till! 😎
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nån i min korridor lär ju tro att jag är lite skadad som lyssnar på sånhär musik 😎
Pico Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nån i min korridor lär ju tro att jag är lite skadad som lyssnar på sånhär musik 😎 shuggah?
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nån i min korridor lär ju tro att jag är lite skadad som lyssnar på sånhär musik 😱 shuggah? mhm... Volymratten är bara på 1/4 av max också! Så jag kan nog kräma på rätt bra 😎
Dark Of Light Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Ey dark! Vill du höra på en till låt? Yes my friend, kör på! 😎 Den jag hörde sist var mycket bra!!
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Ey dark! Vill du höra på en till låt? Yes my friend, kör på! 😱 Den jag hörde sist var mycket bra!! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dark Of Light Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Javisst. Works for me det här också 😎 ! Fast fick bara en spontan tanke 😆 ..? Man kanske skulle prova en lugnare, mer laid back trumkomp?? Alltså en mer subtil sådan 😱 . Åtminstånde till att börja med ? Bra och återigen stämningsfullt, det gillar jag! 🥰
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Javisst. Works for me det här också 😎 ! Fast fick bara en spontan tanke 😆 ..? Man kanske skulle prova en lugnare, mer laid back trumkomp?? Alltså en mer subtil sådan 😱 . Åtminstånde till att börja med ? Bra och återigen stämningsfullt, det gillar jag! 😄 kanske man kan göra en sån version också 🥰 Annars gillar jag kontrasten mellan Snabb/lugn 😄
Recommended Posts