MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Deeeeeeeeeeeeeep! Mer deeeeeeeeeeeeeeeeeeeep! Mer fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunk!
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tar frukosten efter dusch och lite techno för hela familjen 😉 Uppskattar din familj din techno? 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tar frukosten efter dusch och lite techno för hela familjen 😆 Uppskattar din familj din techno? 🙂 Verkligen inte 😉
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Nu ska jag dra och förmodligen köpa Cd-spelaren.. Tjena grabbs!
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Nu ska jag dra och förmodligen köpa Cd-spelaren.. Tjena grabbs! Vad har jag missat?
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tar frukosten efter dusch och lite techno för hela familjen 😆 Uppskattar din familj din techno? 😱 Verkligen inte 😆 😆
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Om jag finge sova, labedibedibedabedibedibedibedaj. 😱
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Får du inte det? 😕 Jo, förvisso... men då blir det ju aldrig någon jäkla ordning. Jag MÅSTE hålla ut till minst klockan 21.
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Får du inte det? 😕 Jo, förvisso... men då blir det ju aldrig någon jäkla ordning. Jag MÅSTE hålla ut till minst klockan 21. Ok... 😕
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Personligen sitter jag o övar stockteknik... 😕 Bra att kunna, tråkigt att öva på... 😕
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Personligen sitter jag o övar stockteknik... 😕 Bra att kunna, tråkigt att öva på... 😕 Äre det man tränar om man inte har en flickvän?
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Personligen sitter jag o övar stockteknik... 🙂 Bra att kunna, tråkigt att öva på... 😕 Äre det man tränar om man inte har en flickvän? Sånna stockar alltså... 😕 Sånt övar man om man är trummis... oavsett om man har flickvän eller ej 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Personligen sitter jag o övar stockteknik... 🙂 Bra att kunna, tråkigt att öva på... 😕 Äre det man tränar om man inte har en flickvän? 😕 Du Pico, den där var jävligt fräck 😉
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Antingen så förstod du inte mitt skämt, eller så missförstod jag ditt kontraskämt. 😕 Edit: Glömde det tredje och egentligen mest uppenbara alternativet; det var inte kul! 😕 Redigerat 8 januari 2006 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Antingen så förstod du inte mitt skämt, eller så missförstod jag ditt kontraskämt. 😕 Edit: Glömde det tredje och egentligen mest uppenbara alternativet; det var inte kul! 😉 Jag tyckte det var jävligt kul 😕
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Fan... skulle inte det här vara pampigt att ha i hemmet? 😕
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Annars? Jo... själv? Bara fint bara fint. har suttit i Teaterbaren på Kulturhuset och skrivit på min sociologiuppsats hela dagen. Nu är vi nästan klara. Ska bara fixa till lite småpill imorgon, sen är det inlämning. Weho!
Recommended Posts