Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Spam... 😄 Knull... 😱 Åh 😄 ah ah ah ah ah ih ih ih ih yes yes yes there there there! 🥰
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nu är det såhär va: Tjejen utanför gången stog med paraplyet i högsta hugg! Solen sken och stenarna rullade! Musikens bakgrund ekade mot fladdermössens hjärna, samt en människas ögon Blickar kan tömma människor hjärnor på ideer med krafter som strjärnor. Blått, grönt och lila Skratt i ogat med en tår i kanten Vatten i håret med feta ljusstrålar emiteras från kärnan i tangentvektorns riktining. 😱
mornel Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 (redigerat) Första melodifestival-låten för kvällen spelas nu. Den sög. Redigerat 25 februari 2006 av mornel
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nu är det såhär va:Tjejen utanför gången stog med paraplyet i högsta hugg! Solen sken och stenarna rullade! Musikens bakgrund ekade mot fladdermössens hjärna, samt en människas ögon Blickar kan tömma människor hjärnor på ideer med krafter som strjärnor. Blått, grönt och lila Skratt i ogat med en tår i kanten Vatten i håret med feta ljusstrålar emiteras från kärnan i tangentvektorns riktining. 😱 Bump? 🥰
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Men kom igen då! så bra är inte melodifestivalen! Gör ni inget kommer jag att sätta mig coh se på 40 year old virgin! 😱
mornel Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Vad i helvete! Nån slags schlagerhiphop som luktar Fresh Prince i Bel Air, alldeles för tidigt nittiotal och gosedjurselefanter i bakgrunden.
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Nu är det såhär va:Tjejen utanför gången stog med paraplyet i högsta hugg! Solen sken och stenarna rullade! Musikens bakgrund ekade mot fladdermössens hjärna, samt en människas ögon Blickar kan tömma människor hjärnor på ideer med krafter som strjärnor. Blått, grönt och lila Skratt i ogat med en tår i kanten Vatten i håret med feta ljusstrålar emiteras från kärnan i tangentvektorns riktining. 😱 Bump? 🥰 Va fiiint! 😄😄 😄
Pico Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Vad i helvete! Nån slags schlagerhiphop som luktar Fresh Prince i Bel Air, alldeles för tidigt nittiotal och gosedjurselefanter i bakgrunden. HAHAH, låter som jag missat något! 😱
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Men kom igen då! så bra är inte melodifestivalen! Gör ni inget kommer jag att sätta mig coh se på 40 year old virgin! 🥰 neeeej 😱
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Men kom igen då! så bra är inte melodifestivalen! Gör ni inget kommer jag att sätta mig coh se på 40 year old virgin! 😄 neeeej 😱 ...eller joooooo 🥰
Pazo Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Men kom igen då! så bra är inte melodifestivalen! Gör ni inget kommer jag att sätta mig coh se på 40 year old virgin! 😄 neeeej 😱 ...eller joooooo Näe 🥰
mornel Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Men kom igen då! så bra är inte melodifestivalen! Gör ni inget kommer jag att sätta mig coh se på 40 year old virgin! 😛 neeeej 😱 ...eller joooooo Näe 🥰 😄😄😄
Recommended Posts