Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Alltså. Jag säger då det.

Lion Bar vid Fridhemsplan. Jag och ett par polare hittade världens onyktraste gubbjävel som först frågade om vi ville köpa vapen. Sen sa han att vi kunde dra åt helvete för vi var idioter som inte visste någonting, våra liv skulle inte betyda någonting och han kunde minsann få oss ur den här världen med "ett litet telefonsamtal". Självklart var vi artiga och snackade med fyllot i en timme ungefär. Sen stängde dom. Så kul har jag inte haft på länge! Fram med fler fyllegubbar, 45+! Dom är för härliga!

Ölen kostar för övrigt bara 25 spänn där, på flaska. Sjukt bra när man ska bli lite dyng! Har varit där fler gånger men jag har aldrig kommit ihåg vad skiten heter 😱 Nu vet ni!

Link to comment
Dela på andra sajter

hum.. hitta en liten spännande sak: http://www.synthzone.com/bsynth.html

Transform your body into a musical instrument.

Become a multi-media controller.

Modulate sounds from your existing instruments or audio tracks.

Become a Cyber Controller as you send commands to your computer.

Biofeedback!  Learn about how you move as you hear yourself move.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ölen kostar för övrigt bara 25 spänn där, på flaska. Sjukt bra när man ska bli lite dyng! Har varit där fler gånger men jag har aldrig kommit ihåg vad skiten heter 😛 Nu vet ni!

På orvars har de en stor stark för 19kr :rolleyes:

Och inne på stockholms så får man en flasköl (carlsberg export) för 17 innan klockan 21 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ölen kostar för övrigt bara 25 spänn där, på flaska. Sjukt bra när man ska bli lite dyng! Har varit där fler gånger men jag har aldrig kommit ihåg vad skiten heter  😎 Nu vet ni!

På orvars har de en stor stark för 19kr :rolleyes:

Och inne på stockholms så får man en flasköl (carlsberg export) för 17 innan klockan 21 🙂

Är man chef för en systemet affär så får man allt gratis (dvs mutor 🙂) 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...