Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Har lite gamla ABBA plattor också.

Lyssnar nu på 2 for the price of 1.

Jag har en LP med Sweet (Fany Adams trror jag) som är riktigt bra. Även Jimmy Page - Outrider är något som kan rekommenderas!

Cool.

Jag har massa skivor från sent 70-tal här som jag aldrig lyssnat på.

Skall köpa lite skivor i slutet av månaden har jag tänkt. Lite LCD Soundsystem sjuor, en ESG tolva och den Ah Uh med princess superstar och munk. Tyskt är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Har en jävla Mirage tolva här, ena sidan är ett medley, låt 2, I Can't Take The Power, vill jag ha i full version.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Snart blir det musik från sveriges troligtvis bästa etikett genom tiderna, Svek. Mr. James Barth - Remixed for the Lords. Fick den av Matte för en tid sedan. SK033 är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Och efter det blir det en lite äldre Victor Davies tolva på Jazzanova Compost Records. Sound of the samba heter den. Det finns Master At Work remixar av den, men dom har inte jag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Har en jävla Mirage tolva här, ena sidan är ett medley, låt 2, I Can't Take The Power, vill jag ha i full version.

Du menar på mp3? 🙂

Haha, va? Vad är mp3?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Och efter det blir det en lite äldre Victor Davies tolva på Jazzanova Compost Records. Sound of the samba heter den. Det finns Master At Work remixar av den, men dom har inte jag 🙁

Men vad pratar du om? 😄🙂

Jag vet inte om du bekant med fenomenet, det kallas musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och efter det blir det en lite äldre Victor Davies tolva på Jazzanova Compost Records. Sound of the samba heter den. Det finns Master At Work remixar av den, men dom har inte jag 🙁

Men vad pratar du om? 😲😄

Jag vet inte om du bekant med fenomenet, det kallas musik.

Ja men tolva och skit, det låter som en gitarr (dvs tolvsträngad). ELler kanske en bas med tolv strängar eller, nää. 😄🙂🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Och efter det blir det en lite äldre Victor Davies tolva på Jazzanova Compost Records. Sound of the samba heter den. Det finns Master At Work remixar av den, men dom har inte jag 🙁

Men vad pratar du om? 😲😄

Jag vet inte om du bekant med fenomenet, det kallas musik.

Ja men tolva och skit, det låter som en gitarr (dvs tolvsträngad). ELler kanske en bas med tolv strängar eller, nää. 😄🙂🙁

http://susning.nu/Tolva

Används främst i sammanhang med modern dansmusik.

Link to comment
Dela på andra sajter

a1506.gifÅÅÅÅhåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåckihåckihåcki...

ÅÅÅÅhåckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåckihåckihåcki

håckihåckihåckihåcki

håckihåcki

håckihåcki

håcki

håck... ia1506.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, nu är jag på g, har lyssnat på god blandad blues i en timme liggandes i sängen i mörkt rum med hörlurar. Fan vilken känsla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, nu är jag på g, har lyssnat på god blandad blues i en timme liggandes i sängen i mörkt rum med hörlurar. Fan vilken känsla!

Ja, djävlar vad stämningsfullt sådant är 🙂 !! Man pluggar ur telefon och trycker in fogmassa i dörrklockan så man får vara ifred... 😳 Man önskar bara att man hade mer tid till sådana övningar 😱 ... Å andra sidan så känns det så gott NÄR man väl får tid över 🙂 .

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sverige vs. finland.. hmm, undrar hur det kan tänkas gå. finland verkar ruskigt bra.

Men nu verkar det vara nåt fel på min TV. Ingen sport. helkonstigt.

Köp en ny och be om en med mycket sport!

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en ny och be om en med mycket sport!

ja... och mat. tv med mat vill jag ha. jag är jättehungrig, vilket är konstigt eftersom jag redan ätit säkert 3 gånger eller så sedan jag vaknade i morse. Tror minsann jag bara MÅSTE stjäla en av ölburkarna som står i kylen... för öl är väl mat va?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Köp en ny och be om en med mycket sport!

ja... och mat. tv med mat vill jag ha. jag är jättehungrig, vilket är konstigt eftersom jag redan ätit säkert 3 gånger eller så sedan jag vaknade i morse. Tror minsann jag bara MÅSTE stjäla en av ölburkarna som står i kylen... för öl är väl mat va?

Inte?

Aha, det är därför jag är så hungrig kanske 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...