musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Gjort många tester nu, även blindtester, och kommit fram till att jag inte gillar asiatiska grejer. 😱 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😱 :musik Jag missar alltid massa hattar! 🙁
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 God natt längsta tråden! Ses imorgon. 😱 Recycle! natti!
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen?
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? 😱
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😱 :musik Jag missar alltid massa hattar! 🙁 Du skall icke missa hatten!
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😕 :musik Jag missar alltid massa hattar! 🙁 Du skall icke missa hatten! Hatten
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😕 :musik Jag missar alltid massa hattar! 🙁 Du skall icke missa hatten! Hatten Oj, det var länge sedan!
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? Jobbar du på söndagar? 🙁 Värst va tidigt man kan va uppe? 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? 😕😄🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😕 :musik Jag missar alltid massa hattar! 🙁 Du skall icke missa hatten! Word! Men det gör jag inte. Lyssnar på en skitfin housemix av TjockOla och Big Moose just nu. Och är nyvaken. Och bakis. Och väntar, konstigt nog, på ett samtal från mitt ex.
FuJiSuN Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har ingen aning om vad ni pratar om folket. Men jag hoppar in här! 😕
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har ingen aning om vad ni pratar om folket. Men jag hoppar in här! 😕 Välkommen!!! Jag har heller ingen aning om vad de pratar om... men om man läser tidigare inlägg så blir det lättare att förstå det 🙂🙁 Puzz 😄
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? Jobbar du på söndagar? 😆 Värst va tidigt man kan va uppe? Nejdå... jag sover bara inte..
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? Jobbar du på söndagar? 😛 Värst va tidigt man kan va uppe? 😆 Nejdå... jag sover bara inte.. Ok... 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? Jobbar du på söndagar? 😆 Värst va tidigt man kan va uppe? Nejdå... jag sover bara inte.. Alla sätt är bra utom dom dåliga!
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hmm... är det bara jag som är förbannat trött, eller är det något som är lite knasigt med den här annonsen? Jobbar du på söndagar? 😆 Värst va tidigt man kan va uppe? Nejdå... jag sover bara inte.. Alla sätt är bra utom dom dåliga! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag mår inget vidare. Och jag är hungrig. Och, öhm...
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag mår inget vidare. Och jag är hungrig. Och, öhm... Jag e också lite hungrig...
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tar frukosten efter dusch och lite techno för hela familjen
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tar frukosten efter dusch och lite techno för hela familjen 😆
Recommended Posts