Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 4200! Ojsan skojsan Sluta posta nu, tänkte gå om dig... 😉
mornel Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 4200! Ojsan skojsan Sluta posta nu, tänkte gå om dig... 😉 Haha, varsågod. Jag vet ändå att jag är bäst 😉
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 4200! Ojsan skojsan Sluta posta nu, tänkte gå om dig... 😉 Lycka till 😉
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Det är när man kollar på sånt här http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA som man får lust att sluta 😉 Förmodligen har ju killen ingen social kompetens alls eftersom han förmodligen har suttit i sitt trumrum 27 timmar om dygnet... Men grym på trummor blir man ju om man är sådär nördig! Tacka vet jag människor som har ett liv också! Nu ska jag gå o pissa... syns
Pazo Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ge fan i att skriva så jävla mkt då! 😛 Hinner ju inte läsa någe förräns ikväll när jag kommer hem efter festandet! Ska nämligen dush nu! å sen äre match direkt! Med andra ord. Jag börjar supa sådär runt 17.00 😄 Ivkäll skare dricka öl till matchen och sen finns det en sjuttis rom som ska drickas upp också 😎 Så vi hörs ikväll älkslingar 🥰 Puss! PS: Detta inlägg är tillägnat Dark... Iaf allt delen om alkohol! 😆 Ds
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Baby, did you forget to take your meds?
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag vet ändå att jag är bäst 🥰 Som sagt 😛 Skönt att någon har självförtroende iaf 😆
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ge fan i att skriva så jävla mkt då! 😄 Hinner ju inte läsa någe förräns ikväll när jag kommer hem efter festandet! Ska nämligen dush nu! å sen äre match direkt! Med andra ord. Jag börjar supa sådär runt 17.00 😎 Ivkäll skare dricka öl till matchen och sen finns det en sjuttis rom som ska drickas upp också 😎 Så vi hörs ikväll älkslingar 🥰 Puss! PS: Detta inlägg är tillägnat Dark... Iaf allt delen om alkohol! 😆 Ds 😄 Lycka till snygging... Hörs kanske ikväll 😛 *Pöss*
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Nu lyssnar jag på London Calling...Vad betyder the Clash? 😆
Recommended Posts