Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Spinal Taps svarta skiva vinner omslagstävlingen... 😳 It's like, how much more black could this be? and the answer is none. None more black.
Linus Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 3655 inlägg on topic 3433 inlägg off topic Jag får väl posta lite mer här i längsta tråden tills jag uppnår 50-50 😳
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 3655 inlägg on topic 3433 inlägg off topic Jag får väl posta lite mer här i längsta tråden tills jag uppnår 50-50 😳 Du får ligga i om du ska klå Picos 91%... 😳
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Utanför ämnet (off-topic)10471 inlägg i detta forum ( 85% av denne medlemmens inlägg ) 10000 är rätt mycket... 😳
mornel Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har haft världens jobbigaste klass idag. 9C var riktiga som djävlar, klart stökigare än alla sjuor och åttor. De spenderade bildlektionen med att riva sönder konstböcker, svinga basebollträn och kasta sudd. Fy faan vad jag är slut i huvet. Är du lärare? Om det är du som är på bilden ser du ganska ung ut för att vara det 😱😳😳 Jag vikarierar. Är tjugo år gammal.
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har haft världens jobbigaste klass idag. 9C var riktiga som djävlar, klart stökigare än alla sjuor och åttor. De spenderade bildlektionen med att riva sönder konstböcker, svinga basebollträn och kasta sudd. Fy faan vad jag är slut i huvet. Är du lärare? Om det är du som är på bilden ser du ganska ung ut för att vara det 😱😱😳 Jag vikarierar. Är tjugo år gammal. Låter som ett kul jobb... 😳
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har haft världens jobbigaste klass idag. 9C var riktiga som djävlar, klart stökigare än alla sjuor och åttor. De spenderade bildlektionen med att riva sönder konstböcker, svinga basebollträn och kasta sudd. Fy faan vad jag är slut i huvet. Är du lärare? Om det är du som är på bilden ser du ganska ung ut för att vara det 😱😳😳 Jag vikarierar. Är tjugo år gammal. Coolt. Jo, har man vikrarie så blir det alltid ett himla liv. Fast är det en snygg tjej så brukar det vara tyst 😆😱
Micke H Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har haft världens jobbigaste klass idag. 9C var riktiga som djävlar, klart stökigare än alla sjuor och åttor. De spenderade bildlektionen med att riva sönder konstböcker, svinga basebollträn och kasta sudd. Fy faan vad jag är slut i huvet. Är du lärare? Om det är du som är på bilden ser du ganska ung ut för att vara det 😱😳😳 Jag vikarierar. Är tjugo år gammal. Coolt. Jo, har man vikrarie så blir det alltid ett himla liv. Fast är det en snygg tjej så brukar det vara tyst 😆😱 Bara alltför sant... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har haft världens jobbigaste klass idag. 9C var riktiga som djävlar, klart stökigare än alla sjuor och åttor. De spenderade bildlektionen med att riva sönder konstböcker, svinga basebollträn och kasta sudd. Fy faan vad jag är slut i huvet. Vi i 9E på Stålforsskolan spelade en hel del hockey med sopkvastar och såna där små byttor som man blandar färg. Den tiden bildsalen låg på bottenvåningen lämnade vi ett fönster olåst en gång och öppnade sedan från utsidan och snodde en del pennor. It was a lot of fun!
lunkan Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ska jag säga vad det är som ligger bakom detta musterium...? En lång och god och väl saltad kebab rulle på "oskars hamburger resturang"¨ gå dit så kan ni få så att de står 0 inlägg.. 😳
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Det är när man kollar på sånt här http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA som man får lust att sluta 😳
Micke H Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Vafan sitter jag här och spammar för? Jag sover juh...? 😉 Du spammar i sömnen... 😉
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Vafan sitter jag här och spammar för? Jag sover juh...? 😉 Du spammar i sömnen... 😉 Isåfall ska du nog sjukskriva dig från forumet ett tag Grahn 😆
Overkill Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 27 inlägg kvar tills det 55 000:nde inlägget 😉
Micke H Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Det är när man kollar på sånt här http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA som man får lust att sluta 😉 😆 Sluta skriva i sömnen!!! 😉😆
Recommended Posts