Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? 😏 Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😆 😳 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😕 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? Densamma! Titta noga på min avatar och tänk dig en peruk och lite läppstift... 😆 Sweet, haru fyra sekunder ledigt i helgen? 😛
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? 😏 Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😆 😳 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😕 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? Densamma! Titta noga på min avatar och tänk dig en peruk och lite läppstift... 😆 Sweet, haru fyra sekunder ledigt i helgen? 😛 För dig? Alltid... 😛
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? 😏 Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😆 😳 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😕 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? Densamma! Titta noga på min avatar och tänk dig en peruk och lite läppstift... 😆 Sweet, haru fyra sekunder ledigt i helgen? 😛 För dig? Alltid... 😛 Seriöst, det här börjar bli lite creepy... 😛
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? 😏 Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😆 😳 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😕 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? Densamma! Titta noga på min avatar och tänk dig en peruk och lite läppstift... 😆 Sweet, haru fyra sekunder ledigt i helgen? 😛 För dig? Alltid... 😛 Seriöst, det här börjar bli lite creepy... 😛 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har köpt kaffe nu. Zoegas Intenzo. Står & får perfekt temperatur nu. Ska till Köpenhamn på Måndag & köpa bönor. Jag känner en grym dealare där.
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ser du havet idag, Gote? Har du hakat upp dig? 😏
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också?
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😏
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😏 Jag vet. Halva min släkt är från Jämtland. Men jag trodde att Zoegas var en Skånegrej.
Linus Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😏 ...vilket påminner mig om att jag endast druckit Zoegas Intenzo i just Umeå av alla städer.
Dark Of Light Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😕 Förstod jag dig rätt om jag säger att ni dricker Absolut istället? 😏
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😏 Jag vet. Halva min släkt är från Jämtland. Men jag trodde att Zoegas var en Skånegrej. Just Intenzon är rätt populär i mina kretsar i varje fall, sen kan det ju mycket väl vara så att den är mer utbredd i just Skåne än i Umeå, det vet jag egentligen inget om.
Linus Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, Dark Of Light, Pico, Danny Cort, ierker, Danabacken Vem är den anonyme? Gote?
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, Dark Of Light, Pico, Danny Cort, ierker, Danabacken Vem är den anonyme? Gote? Jepp, vilken wannabe! 😏
Linus Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Just Intenzon är rätt populär i mina kretsar i varje fall Har vi rört oss i samma kretsar?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas Intenzo. Den e fin! Dricker man Zoegas i Norrland också? Absolut, allt är inte gjort på älg och renkött här uppe.. 😏 Jag vet. Halva min släkt är från Jämtland. Men jag trodde att Zoegas var en Skånegrej. Just Intenzon är rätt populär i mina kretsar i varje fall, sen kan det ju mycket väl vara så att den är mer utbredd i just Skåne än i Umeå, det vet jag egentligen inget om. Äh. Bara det att i Skåne så är det bara Zoegas som gäller. Dricker man nåt annat så blir man hånad & närmast landskapsförvisad. Men jag köper bönor hos min nasare i Köpenhamn. Han gör grejer med det svarta guldet som man inte trodde var möjligt. Jag har en liten kaffekvarn & en finbryggare (ingen jävla espressomaskin) som gör underverk med bönorna...
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Just Intenzon är rätt populär i mina kretsar i varje fall Har vi rört oss i samma kretsar? Vet jag inte... 😏 Asså, jag vet inte huruvida den är populär utanför mina kretsar, kan hända den är hur populär som helst. Har inte koll, och har inget behov av att ha den kollen heller egentligen.. 😕
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, Dark Of Light, Pico, Danny Cort, ierker, Danabacken Vem är den anonyme? Gote? Yo! 😏
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag har köpt kaffe nu. Zoegas Intenzo. Står & får perfekt temperatur nu. Ska till Köpenhamn på Måndag & köpa bönor. Jag känner en grym dealare där. Grymt 😕 Köp med en påse till mig med... 😏 Annars då? Går det bra med inspelningarna?
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Zoegas skånerost ska bryggas på Helsingborgsvatten! 😱
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Annars då? Går det bra med inspelningarna? Nej. Råkade köpa TV till loungen. Blir mest konsertfilmer & folköl. Ska ner nu & försöka mixa...men sen är det ju fan hockey & då lär det rasa in ett gäng polare.... Danny Boy - the pipes, the pipes are calling! Vi hörs. Om jag är otrevlig inatt så är det för att jag är berusad, ok.
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Haha, ok, då är vi redo på det 😱 Lycka till med polarna 😉
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Råkade köpa TV till loungen. Så det kan bli... 😱 Och jag som bara skulle gå upp för trappan... 😉
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Helvete så dryga... spelar poker med/mot några australiensiska fjortisar... Sweet jebus.. 😱
Recommended Posts