Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 😠😛 🥰 Hur är det? Fett! 😛 Själv?
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår...
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 🥰😛 😛 Hur är det? Fett! 😛 Själv? Mellanfett... 😎 Jag ska göra massa läxor idag, men vädret är ju bra, så helt skit är det inte 🙂 Snart kanske det är dags för mat också 😠
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek?
Micke H Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 🥰😎 😛 Hur är det? Fett! 😛 Själv? Mellanfett... 🙂 Jag ska göra massa läxor idag, men vädret är ju bra, så helt skit är det inte 🙂 Snart kanske det är dags för mat också 😠 Palt? 😛
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😠
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 😛🙂 😛 Hur är det? Fett! 😎 Själv? Mellanfett... 🙂 Jag ska göra massa läxor idag, men vädret är ju bra, så helt skit är det inte 🙂 Snart kanske det är dags för mat också 😠 Palt? 😛 Nja... mer åt Grahns håll isåfall... 🥰
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 🥰😎 😛 Hur är det? Fett! 😛 Själv? Mellanfett... 🙂 Jag ska göra massa läxor idag, men vädret är ju bra, så helt skit är det inte 🙂 Snart kanske det är dags för mat också 😠 Läxor på sportlovet? 😛
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 🥰 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😠
ViktorDenStore Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Sluta spamma Gote... 😛🙂 😎 Hur är det? Fett! 🙂 Själv? Mellanfett... 😎 Jag ska göra massa läxor idag, men vädret är ju bra, så helt skit är det inte 🙂 Snart kanske det är dags för mat också 😠 Läxor på sportlovet? 😛 Jo, massa grejer som jag inte har gjort oså... 🥰 Jag är musiker för fan... 😛 🙂
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 🥰 😠
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😛 🥰 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😠
Pico Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😛 🥰 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😠 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller?
Gote Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😛 🥰 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😠 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? Densamma! Titta noga på min avatar och tänk dig en peruk och lite läppstift... 😛
Micke H Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Hmm.... let me hear you say; Sigur Rós? Jag gick och blev störtförälskad igår... Är det det här du kallar kärlek? Jag vet, jag kräver inte mycket... 😛 Nej, det brukar räcka med fyra sekunder... 😛 🥰 Nu undrar du säkert hur jag kunde veta det? 😠 Det är inte du som är Annika med jättebrösten, eller? 😛
Recommended Posts