Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😆 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😉 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan. Hell yeah! Go Tor! På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Skulle denhär tråden inte vara med varje gång då? 😆 hö hö
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😆😎🙂 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆 🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt. remix? 😉
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😉😆😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆 🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt. De skaru fan vara!! 🙂 Ja, "fett" jobbat Mornel!
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan. Hell yeah! Go Tor! På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Jag skulle lätt vara på en sådan grej. Haha, jag är på! Man kan göra det över exempelvis Skype och spela in det som sägs.
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😆😎🙂 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆 🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt. remix? 😉 Det får du jättegärna göra! Vill du ha hela Reasonfilen?
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😎🙂😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 🙂 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😉 🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt. remix? 😆 Det får du jättegärna göra! Vill du ha hela Reasonfilen? mm 😆
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😎 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan. Hell yeah! Go Tor! På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Skulle denhär tråden inte vara med varje gång då? 😉 hö hö Ok...kanske inte mest aktiv...Snarare mest intressant...Hmm 😆
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 🙂 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan. Hell yeah! Go Tor! På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Skulle denhär tråden inte vara med varje gång då? 😉 hö hö Ok...kanske inte mest aktiv...Snarare mest intressant...Hmm 😆 😎
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel... som jag sagt tidigare är det inte direkt min typ av musik, men denna var faktiskt jävligt skön. 😆
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel... som jag sagt tidigare är det inte direkt min typ av musik, men denna var faktiskt jävligt skön. 😆 Åh, tackar Pico!
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har egentligen ingen aning om varför men jag tänker på Twin Peaks när jag lyssnar på den här låten...
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har egentligen ingen aning om varför men jag tänker på Twin Peaks när jag lyssnar på den här låten... Hmm, det var annorlunda.
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har egentligen ingen aning om varför men jag tänker på Twin Peaks när jag lyssnar på den här låten... Hmm, det var annorlunda. Alltså, jag vet inte om det har med nån musik i serien att göra eller om jag bara associerar för att man är lite knas, eller nåt annat.. heh 😆
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Laddar ned mornel song nu, snart 9% nedladdat... 😆
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har egentligen ingen aning om varför men jag tänker på Twin Peaks när jag lyssnar på den här låten... Hmm, det var annorlunda. Alltså, jag vet inte om det har med nån musik i serien att göra eller om jag bara associerar för att man är lite knas, eller nåt annat.. heh 😆 Bra tvserie för övrigt! Jag har bara sett första säsongen iofs.
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Laddar ned mornel song nu, snart 9% nedladdat... 😆 Filen blev lite stor. Den blir nog knepig att lyssna på om man sitter på ett gammalt modem 😉 Då lär det ta en timme att få ner den.
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har egentligen ingen aning om varför men jag tänker på Twin Peaks när jag lyssnar på den här låten... Hmm, det var annorlunda. Alltså, jag vet inte om det har med nån musik i serien att göra eller om jag bara associerar för att man är lite knas, eller nåt annat.. heh 😉 Bra tvserie för övrigt! Jag har bara sett första säsongen iofs. Jepp, och jag blev kär i Lara Flynn Boyle.. 😆
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, nej jag sitter inte på modemet... ...det står 3 meter framför mig... ...ett bredbandsmodem...
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 en enkel fråga: vilken är snyggast? 😆
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, nej jag sitter inte på modemet... ...det står 3 meter framför mig... ...ett bredbandsmodem... Du borde sätta dig på det.
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 en enkel fråga: vilken är snyggast? 😱 Öh, är de inte identiska?
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Ööhhh.... de är ju HELT olika! Den ena Simon & Patrick-gitarren har ju laminerat körsbärsträ i sidorna, medan den till höger har laminerat mahognyträ. En väldig skillnad m.a.o. :musik 😱
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Lyssnar på mornels låt nu utan problem. Snart hört hela. 😱
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Ööhhh.... de är ju HELT olika! Den ena Simon & Patrick-gitarren har ju laminerat körsbärsträ i sidorna, medan den till höger har laminerat mahognyträ. En väldig skillnad m.a.o. :musik 😱 Edit: Ahh va fan, 4 edits för att förtydliga, tog bort skiten istället Redigerat 8 januari 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 mornel, grattis! Det som var bra med låten var att du inte kom in med trummorna på det tjatiga traditionella sättet - tråkiga virvlar och sånt - utan gick igång med mycket hihat först, det var snyggt. Sedan gillade jag när strax därefter det där "harp piano"-liknande ljusa ljudet matade på. Är låten färdig nu? Det kan bara du svara på. 😱 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 God natt längsta tråden! Ses imorgon. 😱
Recommended Posts